کد خبر : 70006
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 18:00
-

تصویری جالب از مصاف سال قبل ناگویا و تاسیسات

تصویری جالب از مصاف سال قبل ناگویا و تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فردا تیم تاسیسات دریایی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا باید به مصاف ناگویا اوشن ژاپن برود. دیداری که به نوعی تکرار بازی سال گذشته دو تیم در اصفهان و در همین مرحله است، دیداری که با برتری تاسیسات دریایی ایران به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فردا تیم تاسیسات دریایی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا باید به مصاف ناگویا اوشن ژاپن برود.
دیداری که به نوعی تکرار بازی سال گذشته دو تیم در اصفهان و در همین مرحله است، دیداری که با برتری تاسیسات دریایی ایران به پایان رسید و تاسیسات را در پایان جام صاحب عنوان قهرمانی کرد.
عکسی جالب از دیدار سال گذشته ببینید:
rO1438746904
در این عکس وحید شمسایی در حال عبور از کوگوره ستاره فوتسال ژاپن و پدرو کاستا کاپیتان آنروز ناگویا دیده می شود، که به نحوی جالب می خواهد از عبور شمسایی جلوگیری کند.
آقای گل فوتسال جهان که بهترین بازیکن بازی سال گذشته دو تیم بود ، فردا هم باید به نبرد کاستا برود، با این تفاوت که کاستا امسال از زمین به روی نیمکت رفته است و در این دوره مسابقات به عنوان سرمربی ناگویا را هدایت خواهد کرد و وحید هم این فرصت را دارد تا با درخشش خود و شاگردانش بازهم شاهد برتری فوتسال ایران بر ژاپن را رقم بزند.
ما هم امیدواریم فردا کاستا و شاگردانش از مهار شمسایی و یاران عاجز باشند و تیم تاسیسات فاتح این میدان حساس باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.