کد خبر : 69909
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 11:28
-

گزارشی از نقل و انتقالات مهم فوتسال/ شاه‌ماهی‌هایی که سُر خوردند!

گزارشی از نقل و انتقالات مهم فوتسال/ شاه‌ماهی‌هایی که سُر خوردند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز هفتم مردادماه آغاز می‌شود و تیم‌های مختلف رقابتشان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی استارت می‌زنند. با وجود زمان کم باقیمانده تا شروع مسابقات لیگ، تعداد محدودی از تیم‌ها با جذب ملی پوشان عملکرد چشمگیری در نقل و انتقالات و آماده سازی خود برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز هفتم مردادماه آغاز می‌شود و تیم‌های مختلف رقابتشان را برای رسیدن به عنوان قهرمانی استارت می‌زنند. با وجود زمان کم باقیمانده تا شروع مسابقات لیگ، تعداد محدودی از تیم‌ها با جذب ملی پوشان عملکرد چشمگیری در نقل و انتقالات و آماده سازی خود برای لیگ داشته‌اند.

تیم تاسیسات دریایی که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است اولین تیمی بود که کارش را شروع کرد و خیلی زود با جذب بازیکنان موردنظر برنامه‌هایش را عملی کرد. تاسیسات در نقل و انتقالات چند بازیکن با تجربه و اصلی خود از جمله حمید احمدی، قدرت بهادری، علی اصغر حسن زاده و محمد کشاورز را از دست داد ولی توانست بازیکنان جوان و تاثیرگذاری مثل علیرضا وفایی و حسین طیبی را به خدمت بگیرد.

تیم گیتی پسند اصفهان بیشترین سهم را در نقل و انتقالات داشته است. آنها توانستند افشین کاظمی را از شهید منصوری و محمد کشاورز را از تاسیسات دریایی به خدمت بگیرند. این تیم اصفهانی که امسال عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است علی اصغر حسن زاده را از چنگ مس سونگون درآورد و همچنین «مورنو» بازیکن برزیلی در حالی که کارش با دبیری تبریز تمام شده بود را جذب کرد تا شاه ماهی‌های نقل و انتقالات را از آن خود کند.

دبیری تبریز با حفظ اسکلت اصلی خود از سال گذشته، حمید احمدی را از تاسیسات به خدمت گرفت و همچنین با یک بازیکن برزیلی به توافق رسیده است. مس سونگون که ابتدای فصل نقل و انتقالات کارش را باقدرت شروع کرده بود و حتی با علی اصغر حسن زاده به توافق رسید، در نهایت این بازیکن را از دست داد تا صدای سرمربی و مسئولان این باشگاه در بیاید. مس در حالی حسن زاده را از دست داده است که قبل از آن به واسطه حضور این بازیکن در باشگاه مس، حسین طیبی اقدام به جدایی از این تیم کرده بود. البته مسی‌ها توانسته‌اند علی ابراهیمی از تاسیسات و یک ملی پوش برزیلی به خدمت بگیرند.

قدرت بهادری بازیکن ملی پوش ایران هم که سال پیش در تاسیسات توپ می‌زد، مجددا به فرش آرای مشهد بازگشت تا این تیم هم از نقل و انتقالات و جذب بازیکن تاثیرگذار بی نصیب نماند. همچنین شهروند ساری با محمد طاهری کاپیتان دوم تیم ملی به توافق رسید و این بازیکن هم سال آینده در ساری توپ خواهد زد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

فقط همین؟؟بقیه تیم ها تیم نیستن؟؟مگه اونا چیشون کمتره؟

نام ... سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۰۲

حفارى یقه همتون میگیره مثل سالهاى قبل فعلا بتازین