کد خبر : 70171
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1395 - 18:34
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی ناگویا: با درخشش دروازه بانمان بردیم/ بسیاری از بازیکنانم اولین بار چنین فشاری را تجربه می کردند

سرمربی ناگویا: با درخشش دروازه بانمان بردیم/ بسیاری از بازیکنانم اولین بار چنین فشاری را تجربه می کردند
پدرو کاستا گفت: : برخی از بازیکنانم برای اولین بار در چنین سطحی بازی می کردند و تا بحال این فشار را تحمل نکرده بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری فوتسال ایران از تایلند، پدرو کاستا سرمربی تیم ناگویا ژاپن بعد از پیروزی مقابل تاسیسات دریایی در نشست خبری عنوان کرد: بازی سخیتی داشتیم. قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم بباید تیم باشیم. خوشبختانه توانستیم با کار تیمی تاسیسات را ببریم.
وی افزود: تاسیسات تیم بسیار خوبی بود. برایشان آرزوی موفقیت می کنم. آن ها حریف سرسختی بودند. اما اشتباهات ما کم بود و برای هر چهار وقت بازی، برنامه داشتیم.
کاستا همچنین با اشاره به اینکه بازیکنان جوان را امسال به خدمت گرفته بود، افزود: برخی از بازیکنانم برای اولین بار در چنین سطحی بازی می کردند و تا بحال این فشار را تحمل نکرده بودند. همانطور که گفته بودم ما بازی به بازی بهتر می شویم و مطمئن باشید در بازی بعد هم قطعا بهتر از این خواهیم بود.
سرمربی ناگویا همچنین عنوان کرد: ضربات پنالتی شانس است. ما با درخشش دروازه بان خودمان در جریان بازی و در ضربات پنالتی برنده بازی شدیم.
کاستا همچنین درباره بازی بعدی مقابل نماینده امارات گفت: حریف بعدی ما هم تیم قدرتمندی است. این بازی تمام شد. تاسیسات هم بهترین بازیکنان را در اختیار داشت. اما این برد را فراموش می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.