کد خبر : 70231
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1395 - 22:50
-

علی نژاد:بازیکنان ایران را می شناسم/دوست دارم در تیم ملی ایران بازی کنم/بازیکنان ویک ویپرز حرفه ای نیستند/در لیگ دو استرالیا فوتبال بازی می کنم

علی نژاد:بازیکنان ایران را می شناسم/دوست دارم در تیم ملی ایران بازی کنم/بازیکنان ویک ویپرز حرفه ای نیستند/در لیگ دو استرالیا فوتبال بازی می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از تایلند،شایان علی نژاد بازیکن ایرانی الاصل در مسابقات باشگاه های آسیا در تیم ویک ویپرز استرالیا توپ می زد.فرصتی دست داد تا پس از حذف این تیم از مسابقات باشگاه های آسیا با این بازیکن که به خوبی به زبان فارسی صحبت می کرد گپی بزنیم: شایان به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از تایلند،شایان علی نژاد بازیکن ایرانی الاصل در مسابقات باشگاه های آسیا در تیم ویک ویپرز استرالیا توپ می زد.فرصتی دست داد تا پس از حذف این تیم از مسابقات باشگاه های آسیا با این بازیکن که به خوبی به زبان فارسی صحبت می کرد گپی بزنیم:

شایان به طور کامل خودت را برای ما معرفی کن:

من شایان علی نژاد هستم.وقت سه سالم بود پدر و مادرم که هر دو ایرانی هستند به استرالیا آمدند و من در این کشور بزرگ شدم.الان ۲۶ ساله هستم و در تیم فوتسال ویک ویپرز استرالیا بازی می کنم.

فوتسال در کشور استرالیا در چه سطحی قرار دارد؟

بازیکنان تیم ما حرفه ای نیستند و فوتسال شغل اصلی آنها نیست.استرالیا ۵ سال است که لیگ حرفه ای تشکیل داده و تیم ما دوسال قهرمان شده و امسال هم اگر از ۴ بازی باقیمانده یک بازی را ببریم قهرمان می شویم.

خودت چطور وارد فوتسال شدی؟

من از ۵ سالگی فوتبال بازی می کردم و الان هم عضو تیم دسته دومی ملبورن نایت هستم که در آستانه صعودبه لیگ دسته اول فوتبال استرالیاست اما در تیم فوتسال ویک ویپرز هم بازی می کنم.

به فکر دعوت به تیم ملی استرالیا هستی؟

من فوتسال را پاره وقت بازی می کنم و بیشتر تمرکزم به فوتبال است چون در فوتسال پول نیست به همین خاطر به تیم استرالیا فکر نمی کنم.

در استرالیا ایرانی های دیگری هم هستند؟

بله شروین عادلی که بازیکن است و بابک منتی که مربی است.

تیم شما در این دوره در گروه سختی قرار داشت؟

بله.ما ابتدا نمی دانستیم چکار کنیم اما دو بازی خوب انجام دادیم.مقابل چونبوری ۳بر۳ مساوی بودیم و می توانستیم ببریم و با ناگویا هم مساوی کردیم.

خودت هم عملکرد خوبی داشتی؟

من در پست فلنک بازی می کنم و در هر بازی یک گل زدم.

از تیم تاسیسات و بازیکنان ایرانی شناخت داری؟

تاسیسات از بهترین تیمهای این دوره است و تیمی قدرتمند.بازیکنان ایرانی مثل شمسایی،نظری،کشاورز و .. را می شناسم.

به بازی در تیم ملی ایران هم فکر می کنی؟

دوست دارم روزی در تیم ملی فوتبال یا فوتسال ایران بازی کنم اما الان خوب از فوتبال پول در می آورم و فکر می کنم به صورت حرفه ای تر از فوتسال آن را ادامه دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.