کد خبر : 70226
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1395 - 22:06
-

محمد هاشم‌زاده بهترین بازیکن جام رمضان ۹۵ /سطح مسابقات امسال بی‌نظیر بود

محمد هاشم‌زاده بهترین بازیکن جام رمضان ۹۵ /سطح مسابقات امسال بی‌نظیر بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده مربی بازیکن تیم پایگاه خبری فوتسال که از سوی عوامل اجرایی مسابقات جام رمضان هیات فوتبال استان تهران به عنوان بهترین و فنی‌ترین‌ بازیکن انتخاب شد درباره این مسابقات گفت: سطح این دوره از مسابقات با توجه به حضور بازیکنان ملی، لیگی و مربیان خیلی خوب، بی‌نظیر و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده مربی بازیکن تیم پایگاه خبری فوتسال که از سوی عوامل اجرایی مسابقات جام رمضان هیات فوتبال استان تهران به عنوان بهترین و فنی‌ترین‌ بازیکن انتخاب شد درباره این مسابقات گفت: سطح این دوره از مسابقات با توجه به حضور بازیکنان ملی، لیگی و مربیان خیلی خوب، بی‌نظیر و بالا بود. برخی از تیم‌های شرکت‌کننده در این جام، بازیکنان جوان و مستعدی داشتند که به نظر من حتی مربیان لیگی می‌توانستند از دل مسابقات بازیکنان مد نظر خود را گلچین و در تیم‌های خود استفاده کنند.

تشکر ویژه‌ای می‌کنم از آقایان کامبیز مهاجر و فرامرز شمس که چندین سال است این مسابقات به همت آنها برگزار می‌شود، جام‌هایی که برگزاری برخی از آنها واقعا طاقت‌فرساست. برای نمونه همین مسابقات امسال تا سحر ادامه پیدا می‌کرد. امیدوارم هیات فوتبال استان تهران و سایر مسئولان اجرایی بیشتر از قبل با یکدیگر همکاری کرده تا سطح مسابقات هر ساله بالاتر برود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.