کد خبر : 70252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 - 10:58
-

ترابیان:برنامه بازی‌ها و نحوه چینش تیم‌ها تاثیر زیادی در موفقیت یک تیم دارد/شمسایی باهوش، اگر فقط سرمربی باشد عملکرد بهتری دارد

ترابیان:برنامه بازی‌ها و نحوه چینش تیم‌ها تاثیر زیادی در موفقیت یک تیم دارد/شمسایی باهوش، اگر فقط سرمربی باشد عملکرد بهتری دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عباس ترابیان درباره حذف تیم فوتسال تاسیسات دریایی از جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم‌های فوتسال کشورمان باید بدانند دستمان برای تیم‌های ژاپنی رو شده است و آنها به خوبی نقاط ضعف ما را آنالیز کرده‌اند. وی افزود: مهمترین مشکل تیم تاسیسات دریایی این بود که مقابل کارهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عباس ترابیان درباره حذف تیم فوتسال تاسیسات دریایی از جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم‌های فوتسال کشورمان باید بدانند دستمان برای تیم‌های ژاپنی رو شده است و آنها به خوبی نقاط ضعف ما را آنالیز کرده‌اند.

وی افزود: مهمترین مشکل تیم تاسیسات دریایی این بود که مقابل کارهای سرعتی تیم ژاپنی کم آورد و برنامه‌ای برای مهار سرعت بازیکنان حریف نداشت. البته تیم تاسیسات بازیکنان بسیار بهتری نسبت به تیم ژاپنی داشت. ضمن اینکه شکست تیم تاسیسات نمی‌تواند زنگ خطری برای فوتسال ما باشد، چون برنامه بازی‌ها و نحوه چینش تیم‌ها تاثیر زیادی در موفقیت یک تیم دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پاسخ به این سوال که حضور وحید شمسایی در تیم تاسیسات به عنوان بازیکن-مربی را چگونه ارزیابی می کند تصریح کرد: وحید شمسایی آنقدر باهوش است که اگر فقط سرمربی باشد عملکرد بهتری داشته باشد. من مربی-بازیکن بودن شمسایی را نمی‌پسندم و به نظر من مربی‌-بازیکن بودن در فوتسال بی معناست.

ترابیان درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:در حال حاضر تیم ملی فوتسال برنامه‌هایش را دنبال می‌کند و کادر فنی هم بازیکنان مورد نظرش را انتخاب می‌کند. این تیم در یک تورنمنت ۴ جانبه در تایلند و با حضور تیم‌های ژاپن، قزاقستان و تیم میزبان شرکت خواهد کرد، ضمن اینکه یک بازی دوستانه نیز با ازبکستان خواهد داشت. در مجموع این بازی‌های تدارکاتی می‌تواند باعث آمادگی بازیکنان به بالاترین میزان خود شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مربی ایرانی در تیم ملی فوتسال عقبگرد نیست اظهار داشت: ما نباید مربیان داخلی را کوچکتر از مربیان خارجی بدانیم،مربیان ما هم توانایی های زیادی دارند و بارها این مسئله را ثابت کرده‌ است. در حال حاضر حضور علی صانعی به عنوان مدیر فنی و محمد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی یک ترکیب ایده‌آل را در تیم ملی تشکیل داده و در کنار آنها کمیته فنی فوتسال نیز تلاش می‌کند به کادر فنی کمک کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره اختلافاتش با رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: ما هیچ اختلاف شخصی با هم نداریم. هدف ما اعتلای فوتسال کشور است و ما درباره مسائل مختلف فوتسال فقط اختلاف نظر است.

ترابیان در پاسخ به این سوال که عملکرد تاج را به عنوان رئیس فدراسیون چگونه ارزیابی می‌کند خاطرنشان کرد: زود است که درباره عملکرد تاج قضاوت کنیم، او در حال حاضر مشغول چیدن نیرو‌ها و انتخاب نفرات مورد نظرش است و برای تحلیل عملکردش باید منتظر بود تا مدت زمان بیشتری بگذرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به وقت اونم میبینیم چقدر باهوشه بالاخره یکی دوسال دیگه خداحافظی میکنه ………..بله باهوشه ولی تو زمینه های دیگه که فقط ایران جواب میده نه تو میادین بین المللی تو هم الکی حمایت نکن آبروی فوتسال و برد واقعا خجالت داره

گیتی پسند قهرمان چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به به جناب عباس اریکسون!!! در مورد همه فوتسال اظهار نظر فنی میکنه !!راستی چرا تیم ملی رو نمیگیری دست خودت با این همه بار فنی که داری؟!!!

گیتی پسند قهرمان چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

جناب عباس اریکسون!! باید خدمت شما عرض کنم تیمی که مدعی اول قهرمانی در آسیا هست نباید براش فرقی بکنه در چه مرحله ای با چه تیمی بازی میکنه باید همه روببره در ضمن ژاپن با توجه به نتایج گروهی معلوم بود خیلی ضعیف هست شما هم نمیخواد این افتضاح وحید شمسایی و باندش رو توجیه کنی!!

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

مشکل اینجاست که همین ژاپن و تایلند حتی برا باشگاهاشون بیشترین حمایت ملی رو از طرف فدراسیون میکنند چون میدونن که به حساب کشور نوشته میشه نتیجه نه فقط ی باشگاه . ولی ما نه هیچ حمایت بازیکنی و تجهیزاتی از سوی باشگاهای دیگه و فدراسیون ندلریم و بعدش که باخت شد همه زبون در میارند و نتیجه برا ملی هم محسوب میشه . الان افتضاح شد برا ملی نه فقط باشگاه . همین تایلند کلا تیم ملیشه . .

حرف حق چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

دوست عزیز حرف شما کاملا درسته این نتیجه به حساب ملى و عملکرد ملى نوشته میشه ولى چون وحید شمسایى و دوستانش هیچ وقت در عمل از تیم ملى و فدراسیون حمایت نکردند و همواره خودشون رو عقل کل در تمامى زمینه ها میدونند الان هم باید جوابگوى گنده گویى و ادعاهاى تو خالى خودشان باشند چرا که خیلى واضح و روشن بود تیم تاسیسات در آسیا نتیجه نمیگیرید چون وحید شمسایى با ۴٠ سال سن داره ۴٠ دقیقه تو زمین راه میره خوب چجورى باید بازى رو ببرند؟؟؟!!!!!

نام ... چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

تیمی کخ پشتیبانش تو باشی بهتر از این نمیشه

نام ... چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

وحید شمسایی برای اینکه رکورد خودشو بالا ببره اعتبار فوتسال ایران رو پایین اورد ، بازیکنانی گرفت که فقط بگن چشم ، اونا بدون و وحید تو زمین راه بره ، با دوستانی همکلام شد که ازشون اتو داشت مثل محمود خوراکچی و عباس اریکسون ، بر علیه هم مصاحبه کرد ، ولی نمیدونست داره تیشه به ریشه خود میزنه چون خدا جای حق نشسته

نام ... چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

اقا شرمنده کردین دو روزه از شمسایی مصاحبه نمیزنید
قبلترا هر روز تیتر اول سایتتون بود هر روز حداقل ی مطلب ازش میزدین……….
نبینم کار وحید شمسایی ب جایی کشیده باشه ک سایت ها و مطبوعاتم نتونن جم و جورش کنن!!!
شمسایی چوب خدا صدا نداره……….! همیشه که نمیشه با حاشیه و شلوغ بازی و رفیقای روزنامه نگارو دوستانت تو سایت کاراتو پیش ببری ی جاهایی خدا بد جوری گوش مالیت میکنه تا اینهمه چوب لای چرخ این و اون نکنی……..
البته اگه رفیقات کامنتمو ثبت کنن که معمولا کامنتهایی که به ضررته ثبت نمیکنن

جناب خان پنجشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

جناب آقاى اریکسون!!خخخخخ وحید شمسایى خیلى باهوش هست راست میگى الان میاد افتضاح خودش رو میندازه تقصیر تو!!