کد خبر : 70294
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1395 - 18:27
-

بهادری:مشکل غذا در ناکامی تاسیسات نقش داشت/حق آنها حذف و شکست نبود/آسیایی ها از بازیکنان ایرانی می ترسند

بهادری:مشکل غذا در ناکامی تاسیسات نقش داشت/حق آنها حذف و شکست نبود/آسیایی ها از بازیکنان ایرانی می ترسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری که به همراه تیم فوتسال نفت عراق در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده و توانسته به همراه فرهاد توکلی با این تیم به مرحله نیمه نهایی این رقابتها برسد، گفت: خدا را شکر تا الان همه چیز خوب پیش رفته و تیم ما جزو چهار تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری که به همراه تیم فوتسال نفت عراق در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده و توانسته به همراه فرهاد توکلی با این تیم به مرحله نیمه نهایی این رقابتها برسد، گفت: خدا را شکر تا الان همه چیز خوب پیش رفته و تیم ما جزو چهار تیم برتر مسابقات شده است.

وی افزود: اولین بازی ما با نماینده امارات دیدار سختی بود چون اولین بازی بود و بازیکنان برای آشنایی با شرایط نیاز به زمان داشتند. هرچند در این مسابقه هم می توانستیم پیروز شویم ولی در نهایت با مساوی زمین را ترک کردیم.

ملی پوش ایرانی تیم نفت عراق خاطرنشان نکرد: بازی دوم تیم نفت در مقابل تیم دالیان چین بود که  خیلی بهتر شدیم و توانستیم یک بازی خیلی خوب مقابل چین برگزار کنیم و پیروز شویم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.

بهادری درباره مصدومیتش در این رقابتها تاکید کرد: متاسفانه اواخر بازی با تیم دالیان چین بود که بازیکن حریف به زانوی چپم ضربه ای زد. به همین دلیل بازی با السد در مرحله یک چهارم را هم از دست دادم. خدا را شکر این بازی را هم با تلاش هم تیمی هایم پیروز شدیم و توانستیم به مرحله نیمه نهایی برسیم.

وی در خصوص شرایطش برای بازی با تیم چونبوری تایلند در مرحله نیمه نهایی، گفت: فعلا در حال فیزیوتراپی هستم تا بتوانم مقابل تایلند بازی کنم. درصورت رفع کامل مصدومیت بازی می‌کنم.

بازیکن ایرانی تیم نفت درباره عملکرد خوب خود و فرهاد توکلی در این تیم، گفت: نمی‌خواهم از خودمان تعریف کنم ولی بودن بازیکنان ایرانی در تیم عراقی خیلی موثر بوده است. خود عراقی ها هم بازیکنان خوبی دارند.

بهادری ادامه داد: فوتسالیست‌های ایران در آسیا حرف اول را می‌زنند. هر تیمی که بازیکن ایرانی داشته باشد، تیم مقابل ترسی در وجودش می‌افتد. برای همین مسابقات تیم‌های مقابل اول من و فرهاد را آنالیز می‌کنند.

وی همچنین درباره اینکه آیا نفت عراق می‌تواند چونبوری را شکست بدهد یا خیر، گفت: بازی سختی است. تایلندی‌ها حتی ناگویای ژاپن را شکست داده اند. تیم تایلند به خاطر میزبانی با روحیه و با انگیزه است و اکثر بازیکنان آنها ملی پوش هستند. به نظرم اگر زرنگ بازی کنیم و برنامه دفاع و ضد حمله را خوب پیاده کنیم می‌توانیم برنده باشیم. هرچند تمام تمرکز نفت عراق این بود که جایگاهشان نسبت به سال گذشته که چهارم شدند، بهتر شود. عراقی‌ها حتی اگر سوم هم شوند، راضی هستند.

بازیکن ایرانی تیم نفت عراق در خصوص حذف تیم تاسیسات از جام باشگاه‌های آسیا هم گفت: من بازی تاسیسات با ناگویای ژاپن را از نزدیک دیدم. تاسیسات در این مسابقه بد بازی نکرد. آنها روی حرکات فردی خوب بازی کردند و سوار بازی بودند. تاسیسات حتی فرصتهای زیادی به دست آورد ولی از موقعیتهایش استفاده نکرد.

بهادری در پایان با بیان اینکه تیم تاسیسات از نظر تکنیکی و انفرادی از تیم ژاپن سر بود، گفت: حق تاسیسات شکست و حذف از مسابقات نبود. البته تعدادی از بازیکنان تاسیسات مثل بازی‌های قبل نبودند. شاید مشکلات غذا هم موثر بوده است چون در تایلند غذای باب میل ایرانی‌ها پیدا نمی‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری پنجشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

راهیابی نفت به فینال با دو گل زیبای بهادری.

مشهد پنجشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

داش قدرت مشکل غذا نبود خودت هم خوب میدونى مشکل خودخواهى اون وحید شمسایى بود که میخواست با ۴٠ سال سن ۴٠ دقبقه بازى کنه بقیه هم باید بشینند راه رفتن اونو تماشا کنند براى همین تو و حسن زاده و احمدى و کشاورز از این تیم فرار!!!کردین حالا وحید شمسایى فهمید خودش فقط ادعا داره بدون شما هیچى نیست این شماها بودین که تیم رو قهرمان کردین وگرنه پارسال هم شمسایى اووت میشد

نیروگاه جمعه , ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

فدرت خودت هم میدونی مشکل تاسیسات چی بود که از این تیم فرار کردی !!پس شماها غذا چی میخورید؟؟!! مشکل وحید شمسایی و باندش در تاسیسات هستند که همتون از دست اونا فرا کردید اشکال نداره تو بگو مشکل غذاست ما هم میگیم مشکل غذا بود!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فولادماهان جمعه , ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

فینال راکجا نشون میده؟

عزیز من روز بازی توی اینترنت the afc hub رو سرچ کن بعد روی لینکش کلیک کن مستقیم میبرتت توی بازی فقط فیلترشکن یادت نره

دادا جمعه , ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

دادا مشکل فقط و فقط وحید شمسایى پرمدعا هست که با ۴٠ سال سن دارد بازى میکند آخه یکى نیست تو اون تیم بهش بگذره تو دیگه چى چى میگوى؟؟؟!!! برو رده کارت بذار جوان ترا بازى کنن اگر جوان ترا بازى میکردن راحت تاسیسات قهرمان میشد