کد خبر : 70290
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1395 - 18:21
-

حسینی:فوتسال برای تاسیسات تمام نشده است/عباسی هیجان زده بود/تعطیلات زیاد از عوامل ناکامی تاسیسات بود

حسینی:فوتسال برای تاسیسات تمام نشده است/عباسی هیجان زده بود/تعطیلات زیاد از عوامل ناکامی تاسیسات بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حسینی کنگانی در مورد حذف زود هنگام تاسیسات دریایی از فوتسال جام باشگا‌های جهان افزود: در همین دوره امکان صعود به مرحله بالاتر برای تیم ما وجود داشت، متاسفانه در جریان بازی مقابل ژاپن عباسی پنالتی را از دست داد که بهترین فرصت برای تیم ما بود. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حسینی کنگانی در مورد حذف زود هنگام تاسیسات دریایی از فوتسال جام باشگا‌های جهان افزود: در همین دوره امکان صعود به مرحله بالاتر برای تیم ما وجود داشت، متاسفانه در جریان بازی مقابل ژاپن عباسی پنالتی را از دست داد که بهترین فرصت برای تیم ما بود.
وی ادامه داد: با از دست دادن این موقعیت تیم حریف شارژ روحی شد و روحیه تیمی ژاپن بالا رفت. در ضیافت پنالتی ها کادر فنی فرصت مجدد به عباسی داد اما باز هم این بازیکن خوب ما نتوانست توپ را گل کند.
حسینی گفت: به نظرم در فوتسال بازیکنانی که از هیجان کمتری برخوردار هستند بهتر می توانند پنالتی بزنند اما عباسی هیجان زده بود و می خواست در همان بازی خود را به اثبات برساند.
رئیس هیئت مدیره تاسیسات دریایی با بیان اینکه فوتسال برای ما تمام نشده است ،افزود: در لیگ برتر به کار خود ادامه می دهیم تا با قهرمانی مجدد جواز حضور در قهرمانی آسیا را بدست بیاوریم و جبران گذشته را بکنیم.
او گفت: به کادر فنی تیم، بازیکنان و آینده خوشبین و امیدوار هستم؛ معتقدم قبل از شکست باید فکر و درس گرفت نه وقتی که شکست می خوریم بیاییم بگوییم شکست پلی است برای پیروزی و باید از این شکست ها درس گرفت.
حسینی برنامه ریزی بد و تعطیلات زیاد را یکی از مشکلات دانست و افزود: اگر تیم ها در شرایط مسابقه قرار داشته باشند قطعاً از آمادگی بالایی قرار دارند.فوتسال ما حدود پنج ماه در تعطیلات بسر می برد و تیم ما در شرایطی به قهرمانی آسیا پا گذاشت که در فصل نقل و انتقالات و بدنسازی قرار داشت و دیدارهای دوستانه ما رقابت‌های جام باشگاه های جهان بود.
وی گفت: فوتسال در آسیا رشد خوبی داشته است و تیم هایی که در این دوره در جمع چهار تیم قرار گرفتند گواه این مدعا است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولادماهان پنجشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

خط دوم: جام باشگاههای جهان یا آسیا؟

نصف جهان پنجشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

تعطیلات عامل ناکامى نبود شما اتفاقا بهترین هزینه رو کردید وبهترین بازى هاى تدارکاتى رو تو قطر انجام دادید ولى اگر شما مربى داشتید همانجا در قطر میفهمید که خودخواهى وحید شمسایى و بازى ضعیف اون عامل اصلى ناکامى شما هست حالا بازم خودتون رو به خواب بزنید تا تو لیگ هم قهرمانى رو با این همه هزینه بیت المال از دست بدید بعدم بگید کى بود کى بود من نبودم!!!!!

نیروگاه جمعه , ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

مشکل تعظیلات نبود مشکل شما مدیران تاسیسات هستید که کلا تعطیل هستید و تمام تیم رو دادید دست یک آدم مغرور وپر ادعا مثل وحید شسمایی که به خاطر رسیدن به اهداف شخصی خودش تمام اعتبار فوتسال ایران رو زیر سوال برد کادر فنی شما هم هیچ کاره بودو فقط توجیه میکرد نفت عراق رو قدرت بهادری با توکلی بردند فینال اونوقت تیم شما با این همه ملی پوش اوت شد !!! بی خودت خودتون رو به خواب نزنید

گيتى پسند قهرمان جمعه , ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

نه داداش تموم شد هم توى باشگاه هاى جهان وهم باشگاه هاى آسیا آبرو واعتبار فوتسال ایران رو بردید اونجا بین. ٨ تا تیم هشتم شدین اینجا هم که زحمت کشیدین اووووت شدِین دیگه کارى دیگه آبرویى براى فوتسال ایران باقى نذاشتین بابا