کد خبر : 70369
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1395 - 22:46
-

بهادری و توکلی شانس اول کسب عنوان برترین بازیکن جام باشگاههای آسیا

بهادری و توکلی شانس اول کسب عنوان برترین بازیکن جام باشگاههای آسیا

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری فوتسال ایران، در عین بهت و شوک جامعه فوتسال از حذف تاسیسات دریایی تهران، راهیابی تیم نفت عراق با درخشش دو لژیونر ایرانی خود ایران را شانس اول کسب عنوان برترین بازیکن جام باشگاههای آسیا قرار داده است. علی تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا این خبر را تایید کرد و

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری فوتسال ایران، در عین بهت و شوک جامعه فوتسال از حذف تاسیسات دریایی تهران، راهیابی تیم نفت عراق با درخشش دو لژیونر ایرانی خود ایران را شانس اول کسب عنوان برترین بازیکن جام باشگاههای آسیا قرار داده است.

علی تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا این خبر را تایید کرد و گفت عنوان بهترین بازیکن جام با توجه به درخشش این دو و اینکه هر دو شانس اول فتح این عنوان هستند به احتمال بسیار زیاد به یک ایرانی در نهایت خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال بلد جمعه , ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

اگه قرار باشه بهترین بازیکن انتخاب بشه باتوجه به درخشش قدرت بهادری و گلهای حساسش تو جامهای مختلف وکسب چهار جام در یکسال (جام باشگاههای ایران ،جام ملتهای آسیا ،جام باشگاههای آسیا و جام باشگاههای عراق ) باید به این بازیکن برسه

نام ... شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۱۹

پس طیبی کو
خخخ

نام ... شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۴۵

حق حسین طیبی هست که بشه بهترین بازیکن جام عملکرد خیلی خوبی داشت با حضورش کمک کرد تیم تاسیسات با این همه مهره حذف بشه واقعا کار خیلی سختی رو انجام داد …….