کد خبر : 70385
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 10:35
-

افضل:به جز قهرمانی به چیز دیگری در این لیگ فکر نمی کنیم/تیم دوم با دوازدهم هیچ فرقی ندارد

افضل:به جز قهرمانی به چیز دیگری در این لیگ فکر نمی کنیم/تیم دوم با دوازدهم هیچ فرقی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعداز دیدار تدارکاتی تیمش برابر مقاومت کرج از آخرین وضعیت تیمش و لیگ برتر فصل جدید فوتسال گفت. آمادگی تیم خود را برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور در چه حدی می‌بینید؟ به نظر من ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم آمادگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعداز دیدار تدارکاتی تیمش برابر مقاومت کرج از آخرین وضعیت تیمش و لیگ برتر فصل جدید فوتسال گفت.
آمادگی تیم خود را برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور در چه حدی می‌بینید؟
به نظر من ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم آمادگی کامل را دارد و می توانیم حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشیم، به احتمال زیاد تمام نفرات به آمادگی صد در صد نمی‌رسند چون ما کار آمادگی جسمانی و بدنسازی را دیر شروع کردیم و بازی های پیش رو بازی های سختی خواهد بود.
چه عاملی باعث شد که بدنسازی را دیر شروع کنید؟ الان تیم در دوره بدنسازی است؟
عامل خاصی نداشت، قبل از جام‌جهانی قرارما بر این بود که برنامه آماده سازی خود را شروع کنیم، سپس تصمیم بر این شد که بدنسازی تیم و آماده ساختن بازیکنان پس از جام‌جهانی شروع شود ولی باز بعد از آن برنامه ریزی تیم بر این اساس شد که دو ماه قبل از شروع لیگ، بدنسازی و تمرینات فشار را بر روی بازیکنان انجام دهیم تا به آمادگی کامل برسند.و در مورد سوال دومتان باید بگویم، خیر ما کلا بدنسازی نکردیم و فقط کارهای گروهی و تاکتیکی خود را پیش بردیم.

بازیکنانی که مدنظرتان بود را توانستید جذب کنید؟
آقای حسن زاده قرار بود با تیم در این مسابقه باشند ولی متاسفانه درنهایت با گیتی پسند قرارداد بستند و به غیر از این بازیکن تمامی بازیکنانی که مدنظرم بود را جذب کردیم. میثم خیام و مصطفی طیبی از فردوسی مشهد، تاینا را از برزیل وعلی ابراهیمی را از تاسیسات دریایی دراختیار گرفتیم.
بعد از این دیدار آیا دیدار دوستانه ای با تیمهای دیگر خواهید داشت؟
احتمالا روز دوشنبه بازی دیگری با تیم مَحیای تبریز برگزار کنیم.
هدف گذاری شما برای لیگ پیشرو چیست و رقیب هایتان را کدام تیم‌ها می‌دانید؟
تمام تیم های حاضر در لیگ رقبای ما هستند و فصل گذشته اکثر بازی هایی که واگذار کردیم دربرابر تیمهایی بود که در کورس قهرمانی قرار داشتندو همین عامل باعث شد که قهرمانی را از دست بدهیم، امیدوار هستیم که بتوانیم بازیهای خوبی را در لیگ انجام بدهیم.
هدفمان در لیگ همواره قهرمانی بوده است و چون فقط یک تیم به جام باشگاههای آسیا صعود می‌کند، تیم دوم با دوازدهم هیچ فرقی ندارد و ما به جز قهرمانی به چیز دیگری در این لیگ فکر نمی کنیم.

رابطه شما با تیم دبیری چگونه است؟ رفاقت مرسوم بین تیم های تبریزی را دارید؟
من به شخصه رابطه همکاری خوبی با تیم دبیری دارم و مشکل خاصی باهم نداریم، در فصل دوبار با همدیگر بازی می‌کنیم که این دوبازی هم نمی تواند زیاد در قهرمانی تاثیرگذار باشد، شاید بدون این ۶ امتیاز هم بتوان قهرمان شد و این ۶ امتیاز نمیتواند مشکل جدی ببین دوتیم باشد.
استقبال هواداران تبریزی را چگونه دیده‌اید؟
تماشاگران تبریزی واقعا سرحال و بانشاط هستند و من شنیده‌ام که وقتی تیم والیبال شهرداری هم بازی می‌کند، سالن پر می‌شود یا مثلا در ۴-۵ بازی آخر فصل قبل ما، سالن پورشریفی کاملا پر شده بود.در تبریز در هر رشته‌ای اگر تیمی در کورس قهرمانی باشد قطعا تماشاگران از تیم حمایت خواهند کرد.

منبع:تبریزمن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

تبانی ممنوع آقای افضل