کد خبر : 70548
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 13:42
-

عباسی: انگیزه بالایی برای جبران مافات در لیگ برتر دارم /برای اشتباهم عذرخواهی می‌کنم/ هیچ‌کس مرا ملامت نکرد

عباسی: انگیزه بالایی برای جبران مافات در لیگ برتر دارم /برای اشتباهم عذرخواهی می‌کنم/ هیچ‌کس مرا ملامت نکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد و بسیاری سعید عباسی را مقصر اصلی این شکست می دانند. بازیکنی که یک پنالتی‌ را در جریان بازی و یک پنالتی‌ را هم در ضیافت پنالتی‌ها از دست داد.سعید عباسی درباره عملکردش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد و بسیاری سعید عباسی را مقصر اصلی این شکست می دانند. بازیکنی که یک پنالتی‌ را در جریان بازی و یک پنالتی‌ را هم در ضیافت پنالتی‌ها از دست داد.سعید عباسی درباره عملکردش توضیح داد: ما بازی‌های را خوب شروع کردیم و مقابل ازبکستان هم با وجود این که بازی اول بود خوب ظاهر شدیم، اما در بازی با ناگویای ژاپن خوب نبودیم و حریف از ما بهتر بود و تاکتیک‌های بهتری را استفاده کرد. در کل روز خوب ما نبود. بازی هم مساوی شد و به پنالتی‌ها کشیده شد از شانس بد من هم دو پنالتی‌ را از دست رفت و روز بدم تکمیل شد.

بازیکن تاسیسات دریایی در پاسخ به این پرسش که چه کسی تصمیم گرفت پنالتی‌ها را او بزند، بیان‌ کرد: برای پنالتی‌ اول وحید شمسایی توپ را برداشت، اما من به سمتش رفتم و گفتم اگر شما نمی‌زنید من بزنم. او نیز به من اعتماد کرد و گفت که موفق باشی. به‌ هر حال من در تمرینات خوب پنالتی‌ می‌زدم و به همین دلیل آقای شمسایی به من اعتماد کرد در حالی که خودش پنالتی‌ زن اول تیم بود. برای ضربات پنالتی‌ آخر بازی نیز کادرفنی از شب قبل پنالتی‌ زن ها را چیده بود و قرار بود ضربه اول را من بزنم ، ولی چون در اول بازی یک پنالتی‌ را خراب کرده بودم فکر کردند که از روحیه خوبی برخوردار نیستم و پنالتی‌ آخر را به من دادند.

ملی‌پوش فوتسال در ادامه خاطر نشان کرد: روحیه ام برای این ضربه خوب نبود. وحید شمسایی هم قبلش از من سوال کرد، البته خودم هم دو دل بودم. هم می خواستم پنالتی‌ اول را جبران کنم و هم می ترسیدم دوباره آن را خراب کنم و متاسفانه این اتفاق هم رخ داد.

عباسی با اشاره به این که هم تیمی‌هایش هیچ گاه او را به خاطر این اتفاق ملامت نکرده‌اند، ادامه‌ داد: خدا را شکر آنقدر بازیکن بزرگ و با شخصیت در تیم تاسیسات دریایی وجود دارد که هیچ کس بعد از بازی به من حرفی نزد و گوشه و کنایه ای نگفت. خود وحید شمسایی هم چند بار با من تماس گرفت و دیروز هم به من سر زد. بازیکنان دیگر تیم مثل آقای رئیسی و نظری هم به من دلداری دادند و همه هوایم را داشتند. جا دارد به خاطر حمایت‌های کل مجموعه تاسیسات دریایی در این چند روزی که فشار زیادی روی من بود تشکر کنم.

بازیکن تاسیسات دریایی درباره استعفای شمسایی از هدایت این تیم گفت: رفتن آقا وحید ضربه سنگینی بر تیم خواهد زد. فکر می‌کنم ایشان بعد از چند روز استراحت به تیم باز می‌گردد و ان‌شاء‌الله بزرگان باشگاه هم نمی‌گذارند برود.

سعید عباسی در پایان سخنان خود با اشاره به این که انگیزه بالایی برای جبران مافات در لیگ برتر دارد، تاکید کرد: هم دیشب و هم شب پرواز به ایران با آقا وحید صحبت کردم و گفتم که انگیزه زیادی برای جبران در لیگ دارم و از بابت من خیالش راحت باشد. من هم در جام باشگاه‌های جهان و هم در آسیا از عملکرد خودم راضی هستم و تنها نگرانی آم این است که اگر یک درصد قرار بود به تیم ‌ملی دعوت شوم با این اتفاق شاید دعوت نشوم، ولی مطمئن هستم که کادرفنی تیم ‌ملی مرا درک می‌کند و می داند بحث پنالتی‌ با خود بازی فرق دارد. در پایان می‌خواهم از جامعه فوتسال به خاطر اشتباهی که مرتکب شده ام عذرخواهی کنم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

4444 شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

تو عالی هستی و به این روند روبه روشتت ادامه بده ….

نام ... شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

فوق العاده ای پسر

فولادماهان شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

پنالتی را که جبران کردی توی لیگ هم جبران کن.

نام ... یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۴۹

تاریخ تاسیسات تموم شد بهترین بازیکنان تاسیسات به تیمهای دیگه رفتند فقط عباسی مونده که میخواد تیم را قهرمان کنه

نام ... یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

اعتماد ب سقفت همرو کشته……