کد خبر : 70465
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 10:54
-

قدرت باز هم فرشته قهرمانی می شود؟

قدرت باز هم فرشته قهرمانی می شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امشب قهرمان هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۶ تایلند مشخص می شود. در حالی که حذف غیر منتظره تیم تاسیسات دریایی ایران از این مسابقات جامعه فوتسال ایران را با شوک مواجه کرده است ولی رسیدن تیم نفت عراق با درخشش دو بازیکن ایرانی می تواند این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امشب قهرمان هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۶ تایلند مشخص می شود.
در حالی که حذف غیر منتظره تیم تاسیسات دریایی ایران از این مسابقات جامعه فوتسال ایران را با شوک مواجه کرده است ولی رسیدن تیم نفت عراق با درخشش دو بازیکن ایرانی می تواند این فینال را برای فوتبال دوستان کشورمان دیدنی کند.
نفت عراق در حالی به فینال این مسابقات رسید که در مرحله یک چهارم از قرعه خوبی به نسبت برخی دیگر تیم ها برخوردار بود و به غول های فوتسال آسیا برخورد نکرد ولی حذف چونبوری میزبان در حضور ۱۱ هزار تماشاگر با گلزنی بازیکنان ایرانی اوج کار این تیم بود.
این بار هم ایرانی ها این اجازه را خواهند داشت تا با درخشش خود جام را بدست آورند و در این میان باید دید که قدرت بهادری می تواند با گلزنی بازهم جامی را برای تیم خود فتح کند.
بازیکن مشهدی و با اخلاق فوتسال ما که در این فصل بازهم به خانه برگشته است و دوری از موطن را بیش از یک فصل تحمل نکرد ، امروز فرصت دارد تا با هت تریک خود در دیدار های حساس ،جام را در دستان خود لمس کند، کاری که در این یکسال اخیر دو بار موفق به انجام آن شده است.
بهادری سال گذشته در دیدار تاسیسات و فردوسی در ثانیه های پایانی گل قهرمانی را برای دریایی ها زد تا این تیم برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ شود .قدرت این کار را در فینال ازبکستان هم تکرار کرد تا تیم ملی بعد از ۶ سال قهرمان آسیا شود و این بار هم می تواند با گلزنی و درخشش خود نفت عراق را صاحب جامی کند که تا به حال نبرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عرفان شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

قدرت تکه