کد خبر : 70382
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 10:33
-

کلاشی:تیم خوب و منسجمی را دور هم جمع کرده ایم

کلاشی:تیم خوب و منسجمی را دور هم جمع کرده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: تیم خوب و منسجمی را دور هم جمع کرده ایم تا بتوانیم از فوتسال استان دفاع کنیم. حبیب کلاشی، سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای شروع مسابقات گفت: خوشبختانه امسال، تمرینات پیش از فصل را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: تیم خوب و منسجمی را دور هم جمع کرده ایم تا بتوانیم از فوتسال استان دفاع کنیم.

حبیب کلاشی، سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای شروع مسابقات گفت: خوشبختانه امسال، تمرینات پیش از فصل را زود تر از دیگر تیم ها شروع کرده ایم، تیم بسیار خوبی بسته ایم و تا شروع مسابقات نیز طبق برنامه کادر فنی، بازیکنان به تمرینات آماده سازی خود ادامه خواهند داد تا بتوانیم با قدرت و هماهنگی بالا در لیگ حضور داشته باشیم.
وی ادامه داد: حمید احمدی بهترین بازیکن آسیا را به خدمت گرفته ایم. بهروز جعفری که مصدوم شده بود به تیم اضافه شده و جناریو برزیلی که سابقه بازی در لیگ های اسپانیا، روسیه و ایتالیا را در کارنامه خود دارد، به تیم جذب شده است.
کلاشی عنوان کرد: تیم خوب و منسجمی را دور هم جمع کرده ایم تا امسال نیز همانند سال های گذشته، با ارائه بازی های زیبا و تماشاگر پسند از فوتسال استان دفاع کنیم. دو هفته در شهر سرعین اردو زده بودیم که در آنجا نیز بازیکنان بدنسازی خیلی خوبی را سپری کردند و بعد از برگشت به تبریز سه مسابقه دوستانه برگزار کردیم.
وی در خصوص بازی اول تیم دبیری با مس سونگون تصریح کرد: آماده برای لیگ می رویم. بازی اول با تیم مس می باشد که با توجه به دربی بودن شرایط خاص و حساسی دارد. به هواداران این تیم قول می دهیم که تیم دبیری دست پر از این مسابقه خارج شود.
سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان افزود: در پایان جا دارد از هوادارانمان که همیشه به عنوان یار واقعی در کنار تیم بودند و رسانه های استان که به فوتسال اهمیت می دهند تشکر کنم. همچنین از مدیریت تیم نیز تشکر می کنم که امسال شرایط بسیار خوبی را برای تیم فراهم کرده است.
منبع:تبریزمن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.