کد خبر : 70375
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 9:22
-

کناره‌گیری شمسایی از سرمربی‌گری تاسیسات !؟

کناره‌گیری شمسایی از سرمربی‌گری تاسیسات !؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی به دنبال ناکامی در جام باشگاه‌های آسیا از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. به دنبال این ناکامی، وحید شمسایی، مربی تیم در مسیر بازگشت به ایران در فرودگاه از بازیکنان و کادر فنی تیم خداحافظی کرده و با بیان این که تمدید قراردادش برای سومین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی به دنبال ناکامی در جام باشگاه‌های آسیا از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

به دنبال این ناکامی، وحید شمسایی، مربی تیم در مسیر بازگشت به ایران در فرودگاه از بازیکنان و کادر فنی تیم خداحافظی کرده و با بیان این که تمدید قراردادش برای سومین سال پیاپی با تاسیسات از ابتدا اشتباه بوده، از اتمام همکاری با این تیم خبر داد و اعلام کرد که دیگر در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

مسئولان باشگاه نیز که مخالف کناره‌گیری شمسایی هستند، قرار است امروز (شنبه) در جلسه‌ای این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و به احتمال فراوان شمسایی نیز در این جلسه از تصمیم خود دفاع خواهد کرد.

همچنین به دنبال کناره‌گیری شمسایی، شنیده می‌شود که برخی بازیکنان تیم، ساز جدایی کوک کرده‌اند و در فکر دریافت رضایت‌نامه هستند.

از طرفی این احتمال نیز می‌رود که شمسایی با انگیزه شوک دادن به تیم از بازیکنانش خداحافظی کرده و شاید بعد از جلسه با مسئولان باشگاه، در تمرین‌ها حاضر شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نصف جهان شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

اینا همش فیلم هاى وحید شمسایى هست خیالتون راحت فردا سر تمرین حاضره!!!

محمد شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

اتفاقا اون اگر احساس کنه نتیجه نمیگیره سریع فرار میکنه.

گیتی پسند قهرمان شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

وحید شمسایی = فقط ادعا و منم منم الکی