کد خبر : 70726
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 16:18
دسته‌بندی نشده
-

تشریح پنالتی های تراژیک بازی با ناگویا از زبان شمسایی/از اینکه پنالتی ها را به عباسی دادم پشیمان نیستم

تشریح پنالتی های تراژیک بازی با ناگویا از زبان شمسایی/از اینکه پنالتی ها را به عباسی دادم پشیمان نیستم
سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: از اینکه پنالتی‌های تیم را به سعید عباسی واگذار کردم به هیچ عنوان پشیمان نیستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد اینکه چرا سعید عباسی در دیدار مقابل ناگویا در حالیکه پنالتی در جریان بازی را از دست داده بود، در ضربات پایانی نیز مجددا به او محول شد، خاطرنشان کرد: وقتی من چنین تصمیمی را گرفتم به یاد جاه‌طلبی‌های خودم افتادم. در دیدار مقابل اوکراین وقتی حسین شمس دو پنالتی پشت سر هم را به من واگذار کرد با انگیزه بیشتر آن پنالتی‌ها را گل کردم. در جریان بازی سنگ‌سفیدی و سعید عباسی آمادگی زدن ضربه پنالتی را داشتند. با توجه به اینکه عباسی عملکرد خوبی هم داشت من پنالتی را به او محول کردم که حالا با بدشانسی توپش به گل تبدیل نشد.

شمسایی تأکید کرد: در پنالتی‌های پایان بازی هم به علت حساسیت پنالتی اول را به سنگ‌سفیدی و دوم را به رئیسی دادم. در پنالتی سوم هم سعید عباسی و محمد شجری جزء گزینه‌های ما بودند که عباسی اعلام کرد انگیزه جبران را دارد و من هم با توجه به اینکه به فکر جاه‌طلبی خودم بودم آن پنالتی را به او واگذار کردم حالا هم اصلا پشیمان نیستم و اگر بار دیگر بحث پنالتی به وجود بیاید قطعا به سعید عباسی خواهم داد. او جوان آینده‌داری است.

وی در مورد اینکه چرا خودش پنالتی نزده، گفت: من قصد داشتم پنالتی‌‌های حساس‌تر یعنی ضربات چهارم یا پنجم را بزنم چرا که در آن ضربات تجربه بیشتر به کار می آید. من به فکر این بودم که اگر گلر ژاپن بخواهد پنالتی بزند در آن صورت بازیکنی که از لحاظ فکری آماده‌تر است شرایط بهتری خواهد داشت اما این اتفاق رخ نداد و شرمنده خانواده فوتسال شدیم. قطعا این ناکامی را جبران خواهیم کرد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

وحید شمسایی فوق العادس و نشون داده که همه جوره پای جوونای تیمش هست . دمش گرم