کد خبر : 70762
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 20:49
دسته‌بندی نشده
-

شبانه و غیرقانونی مجوز خروج از استان به بازیکن ما دادند/ هیات فوتبال به خاطر ۱/۵میلیون تومان قانون را زیر پا گذاشت/ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت ‌کرده‌ایم

شبانه و غیرقانونی مجوز خروج از استان به بازیکن ما دادند/ هیات فوتبال به خاطر ۱/۵میلیون تومان قانون را زیر پا گذاشت/ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت ‌کرده‌ایم
مجتبی نریمان‌پور گفت: کمیته انضباطی هیات فوتبال خراسان‌رضوی شبانه و به صورت کاملا غیرقانونی رای صادر کرده و به بازیکن ما بدون پرداخت حق و حقوق باشگاه مجوز خروج از استان داد.

سرپرست تیم فوتسال فردوسی مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به اینکه میثم خیام بازیکن ما برای دریافت تسویه مالی و خروج از استان اقدام به شکایت کرده بود سه‌شنبه هفته گذشته در کمیته انضباطی حاضر شدیم و بر خلاف ادعاهای این بازیکن که عنوان کرده کمتر از ۵۰درصد پول از ما گرفته قرار شد تا مستندات خود را مبنی بر قانون پرداخت حق رشد مصوب سال گذشته –که می‌گوید سن ملاکی برای پرداخت حق رشد نیست- و همچنین پرداختی بیش از ۹۰درصدی به ایشان تا روز شنبه این هفته به کمیته انضباطی هیات ارائه کنیم.

وی افزود: به همین خاطر آقای شاهچراغی به عنوان مسئول کمیته انضباطی تا روز شنبه به ما مهلت داد تا مدارک بیاوریم و نتیجه در روز شنبه این هفته مشخص شود به همین خاطر حتی صورتجلسه‌ای هم امضاء نشد اما ناگهان متوجه شدیم که شبانه مجوز خروج ایشان را صادر کرده‌اند.

نریمان‌پور تاکید کرد: با این اقدام عجیب و بی‌تدبیرانه عملا ۲۰درصد حق رشد از قرارداد جدید و ۲۰درصد جریمه‌ای که این بازیکن باید به خاطر سقوط تیم از دریافتی فصل قبل خود به باشگاه باز می‌گرداند هیچ انگاشته شد که بلافاصله صبح فردای این اتفاق به کمیته انضباطی رفتیم اما هیچ مسئولی حضور نداشت!

سرپرست فردوسی با بیان اینکه نمی‌داند باید برای این اتفاق چه نامی گذاشته شود، تصریح کرد: متاسفانه هیات فوتبال به خاطر یک و نیم میلیون تومان پول نقد حق هیات از بازیکن، حق باشگاه فردوسی را ضایع کرد اما سریعا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردیم تا مانع از بازی ایشان شویم و هر چیزی که حق و قانون می‌گوید اعمال شود. متاسفانه درون استان به فردوسی اجحاف شد اما به عدالت آقای تاج اطمینان داریم و نمی‌گذاریم حقی تضییع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۳۰

تیم فردوسی مشهد مرد ولی همچنان شما می خواهید زندش نگه دارید