کد خبر : 70626
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 9:57
-

شمسایی می خواهد برود،دیگران می خواهند بماند

شمسایی می خواهد برود،دیگران می خواهند بماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همان لحظه ای که داور بازی سوت پایان ماراتن ناگویا و تاسیسات را زد که حکمش حذف نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا بود، وحید شمسایی تصمیمش را گرفت.اینکه در این شرایط نماندنش بهتر از ماندنش است هم برای خودش و هم برای تاسیسات. او که در هیچکدام از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همان لحظه ای که داور بازی سوت پایان ماراتن ناگویا و تاسیسات را زد که حکمش حذف نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا بود، وحید شمسایی تصمیمش را گرفت.اینکه در این شرایط نماندنش بهتر از ماندنش است هم برای خودش و هم برای تاسیسات. او که در هیچکدام از تیم هایی که فصل سوم حضور در آن را تجربه کرده موفق نبوده(تام ایرانخودرو و فولاد ماهان) این تصور که در تاسیسات هم در سال سوم به بن بست رسیده را در ذهن دارد و شاید این عامل باعث شد تا پس از بازگشت به هتل نغمه جدایی سر دهد.

خداحافظی در فرودگاه

شمسایی که زمزمه خداحافظی اش از تیم به گوش همه رسیده بود در فرودگاه بازیکنان را جمع کرد و از تیم خداحافظی کرد.تصمیمی که با علنی شدن آن مشخص شد شمسایی در تصمیمش استوار است.حتی دوستان نزدیک او هم نتوانستند شمسایی را از این تصمیم بزرگ خود منصرف کنند.

شوک در آستانه لیگ

وحید این اعتقاد را دارد که در آستانه لیگ برتر جدایی او می تواند شوکی مثبت به تاسیسات وارد کند و شاید در صورت ماندن او در تیم ، در لیگ هم نتواند نتیجه خوبی بگیرد. شمسایی معتقد است او با یک استراحت و ریکاوری می تواند با قدرت برگردد و همان مربی بازیکن پرافتخار لیگ شود اما در تاسیسات این تفکر بین سایرین حکومت نمی کند و آنها بهترین شوک را ماندن وحید می دانند.

بقیه می خواهد بماند

به جز وحید، تقریبا تمامی کادر مدیریتی،فنی وبازیکنان خواستار ماندن شمسایی در تیم هستند. مدیریت باشگاه علیرغم نتیجه ضعیف در آسیا، چه در زمان حضور در تایلند و چه پس از آن حمایت خود را از شمسایی اعلام کرده و معتقدند در این شرایط گزینه ای بهتر از شمسایی وجود ندارد.کادرفنی و بازیکنان هم از جو صمیمی تیم رضایت دارند و معتقدند با رفتن شمسایی این فضا از بین رفته و به سمتی خواهد رفت که شاید به سود تاسیسات نباشد به همین دلیل طی روزهای گذشته اصرار زیادی به شمسایی برای ماندن کرده اند.

مشکل بزرگ جدایی تاسیسات

یکی از موانع بزرگ جدایی شمسایی قراردادی است که او به عنوان بازیکن با این تیم دارد. در صورت جدایی شمسایی،تاسیسات باید یک بازیکن را جایگزین او کند و در این میان شمسایی هم باید خسارتی را به تاسیسات بدهد.

تصمیمی در آستانه لیگ

اینکه در آستانه شروع لیگ این تصمیم گرفته شده اوضاع مدافع عنوان قهرمانی را بغرنج کرده است.شاید اگر این تصمیم خیلی زودتر  گرفته می شد شرایط فرق می کرد اما یک ضرب العجل برای این قضیه لازم است و باید تا پیش از اولین بازی تاسیسات درلیگ که مقابل ارژن در شیراز است تکلیف کادرفنی روشن شود.

جلسه مهم تاسیساتی ها

همه چیز در مورد وضعیت شمسایی به جلسه هیات مدیره این باشگاه معطوف می شود.جلسه ای که شمسایی عنوان کرده در آن شرکت نمی کند ولی مدیران تاسیسات در تلاش برای متقاعد کردن شمسایی برای حضور در آن هستند. نکته مهم اما اینکه تا لحظه نگارش این خبر شمسایی بر تصمیم خود بر رفتن استوار است و تاسیساتی ها به دنبال متقاعد کردن او برای ماندن.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

میترسه دوباره یازده تارفت برگشت بخوره

نام ... یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

لاااایک

Am یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

خیر گیتی ها باید نگران باشند که یازده تا گل نخورن