کد خبر : 70757
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 20:03
-

لیگی که نکوست از شروعش پیداست!/ تنها ۶ تیم مدرک ارسال کردند

لیگی که نکوست از شروعش پیداست!/ تنها ۶ تیم مدرک ارسال کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که ساعت ۱۶ امروز(یکشنبه) آخرین مهلت ارسال مدارک تیم های لیگ برتری برای شرکت در مسابقات تعیین شده بود، این زمان برای سومین بار تمدید شد. سازمان لیگ ابتدا تاریخ ۳۱ تیر را مشخص کرده بود و حتی آرش جابری دبیر سازمان بارها تاکید کرد تیمی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که ساعت ۱۶ امروز(یکشنبه) آخرین مهلت ارسال مدارک تیم های لیگ برتری برای شرکت در مسابقات تعیین شده بود، این زمان برای سومین بار تمدید شد. سازمان لیگ ابتدا تاریخ ۳۱ تیر را مشخص کرده بود و حتی آرش جابری دبیر سازمان بارها تاکید کرد تیمی که تا این تاریخ مدارکش را ارسال نکند، کنار گذاشته خواهد شد.
اما گویی این بی نظمی ها از خود سازمان لیگ نشات می گیرد چرا که با تمدید مهلت اولیه، تنها ۶ تیم مدارک خود را ارسال کردند. بر این اساس تا پایان ساعت اداری امروز، تیم های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، مقاومت البرز، لبنیات ارژن شیراز، شهرداری ساوه و شهروند ساری در موعد مقرر اقدام به ارسال مدارک کرده اند.
با شرایط موجود سازمان لیگ مجبور شده این مهلت را یک روز دیگر تمدید کند.
همچنین به گفته مسئولان این سازمان، تیم میثاق تهران تاکنون هیچ نامه ای مبنی بر واگذاری امتیاز خود به قزوین را تحویل سازمان لیگ نداده است.
به نظر می رسد تساهل و تسامح سازمان لیگ و کمیته فوتسال باعث شده لیگ برتر امسال، شروع نشده وارد بی نظمی عجیب و غریبی شود که قطعا نمود آن در مسابقات نیز هویدا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۱۷

اقای استعفا فقط حرف میزنه