کد خبر : 70769
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 9:36
-

اصغری مقدم:چهار هفته‌ی اول، قرعه‌ بسیار سختی داریم /تاسیسات ، مس و گیتی پسند را برای قهرمانی بسته اند/تیم یکدست و کاملی داریم

اصغری مقدم:چهار هفته‌ی اول، قرعه‌ بسیار سختی داریم /تاسیسات ، مس و گیتی پسند را برای قهرمانی بسته اند/تیم یکدست و کاملی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم سرمربی، بازیکن و کاپیتان تیم فوتسال دبیری درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری گفتگویی انجام داده است که در ادامه مشاهده میفرمائید: آخرین وضعیت تیم بعد از اتمام لیگ فصل گذشته چگونه است ؟ خدارو شکر وضعیت تیم خوب است، دقیقا ۵۰ روز است که تمرینات تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم سرمربی، بازیکن و کاپیتان تیم فوتسال دبیری درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری گفتگویی انجام داده است که در ادامه مشاهده میفرمائید:
آخرین وضعیت تیم بعد از اتمام لیگ فصل گذشته چگونه است ؟
خدارو شکر وضعیت تیم خوب است، دقیقا ۵۰ روز است که تمرینات تیم برای فصل جدید آغاز شده است و فکر می‌کنم از همه‌ی تیم ها، تمرینات خود را زودتر شروع کرده و اردوی خوبی در سرعین و اردبیل داشتیم. بعد از آن به کارهای تاکتیکی در تبریز ادامه دادیم و نفرات مد نظر را جذب کردیم. یک بازیکن از لیگ برتر و یک بازیکن برزیلی را نیز جذب کردیم. هفته‌ی آخر تمرینات پیش فصل است و کم کم خود را برای شروع لیگ آماده می کنیم. چهار هفته‌ی اول، قرعه‌ی بسیار سختی داریم ولی ما کاملا نسبت به این بازی‌ها امید داریم و باید در این نبرد ها پیروز باشیم، انشاالله فصل خوبی را با تیم استارت بزنیم.
*آنالیزتان از تیم‌های دیگر و مخصوصا چهار هفته‌ی اول و نفرات جذب شده در تیمتان چیست ؟
طبیعی است که ما آنالیز خود را از تیم‌های دیگر انجام دادیم و مطمئنا این سه تیم، جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. تاسیسات دریایی، مس سونگون و گیتی پسند با جذب نفرات جدید، تیمشان را برای قهرمانی بستند و حریفان سرسختی برای دبیری در ابتدای فصل خواهند بودف هرچند ما امیدواریم در بازی‌های ابتدایی فصل مقابل حریفان خود به پیروزی برسیم.
*چه تغییراتی در تیم نسبت به فصل گذشته روی داده است ؟
تقریبا ۸۰% تیم و اسکلت اصلی تیم را حفظ کردیم، دو تا از بازیکنانمان مثل بهروز جعفری که کل فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داده بود به تیم اضافه شده و نادر حنیفی که سرباز بوده و پس از گذراندن خدمت سربازی، به تیم بازگشته است.
دو بازیکن جدید را جذب کردیم که حمید احمدی، بازیکن تیم ملی و بازیکن برزیلی به نام جناریو جذب کردیم، در کل تیم کامل و یک دستی داریم و رضایت کاملی از جذب نفرات مد نظر داریم.

*هدف گذاریتان برای فصل آینده چیست ؟
ما نیم نگاهی به قهرمانی داریم ولی هدف اصلی‌مان، بهبود رتبه‌مان نسبت به سال گذشته است، پارسال تیممان در رده‌ی چهارم قرار گرفت و امسال هدفمان قرارگیری در سه تیم بالای جدول است.
*وضعیت اسکان و بودجه‌ی مالی تیم در چه حدی است ؟
فکر کنم تنها تیم این فصل باشیم که در این حد از آرامش کامل برخوردار هستیم، ما پس از اتمام لیگ، تمام تمرین هایمان را بر اساس برنامه دنبال کرده‌ایم، بچه‌های مجرد تیم در بهترین منطقه‌ی تبریز (شهرک ولیعصر) سکونت دارند و پنج بازیکن که به همراه خانواده‌شان در تبریز ساکن هستند، به صورت اختصاصی خانه در اختیارشان قرار داده شده، حتی خانواده‌ی گرتوی برزیلی که دروازبان فصل گذشته‌ی تیم بود و از دوری خانواده رنج می‌برد، با رفع این مشکل، تمرکزش در بازی‌ها و تمرینات افزایش یافته است.
*وضعیت مصدومان در تیم چگونه است ؟
خداروشکر مصدومی در تیم نیست و مصدوم‌یت های جزئی در تمرینات پیش می‌آید ولی تمام بازیکنان کاملا حاضر هستند و با تمام قوا در خدمت تیم هستند.
*وضعیت جو تبریز و تماشاگران این شهر و اینکه دو تیم از تبریز در لیگ، رفاقتی مانند تراکتورسازی و گسترش فولاد ایجاد می‌کنند یا باعث ایجاد رقابت بین آنها خواهد شد ؟
جو پرشور تبریز هم که در هر رشته‌ی ورزشی معروف است و تماشاگران تبریزی همیشه سنگ تمام میگذارند، من پنج سال است که در تبریز هستم، سه سال به عنوان بازیکن و دو سال به عنوان مربی در خدمت آذری‌‌های خونگرم بوده‌ام و همیشه تماشاگران با حمایتشان از تیم جو عالی را برای تیم ایجاد میکنند.
طبیعی است که رقابت باعث ایجاد حاشیه در دو تیم می‌شود، ما با تیم مس سونگون هیچ مشکلی نداریم، رفاقت همیشه است ولی این که هر دو تیم در لیگ حضور دارند باعث ایجاد رقابت بین دو تیم میشود.

*به عنوان سوال آخر، ترکیب اصلی تیم برای فصل جدید مشخص شده است ؟
ما ده تا بازیکن یک دست در تیم داریم که همه‌شان از لحاظ اخلاقی واقعا عالی هستند.
منبع:تبریزمن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزی دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

هههههه با این همه هزینه و بازیکن خارجی که گرفتی تازه میگی میخواییم رتبه رو بهتر کنیم ؟؟؟!! بابا مربی ترسویی مثل تو بدرد تبریز نمیخوره این تیم مدعی اصلی قهرمانی هست

هاتف دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

٧مقدس با تو حتما دبیری قهرمان میشه و موفق❤️

هاتف دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

اقایی که به اصغری مقدم میگی ترسو
اخه تو کجای فوتسالی که اینجوری حرف میزنی
مهمترین جایی که بازی کردی فک کنم کوچتون بوده تبریزی

جونم سلطان شماره ٧ مقدس

تبریزی دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

چیه نکنه تو هم از اون ماهیگیرای طرفدار اصغری هستی؟؟!! این اصغری وقتی اومد تبریزبا شعار بومی کردن اومد و همه رو سیا کرد الان چند ساله همش داره بازکین خارجی میاره چند تا بازی هم مونده به آخر مسابقات همش میگه بازیکن نداریم!!!پس این همه بازیکن جوان تبریز چی میشن؟؟!!!تازه همش ششم و هفتم میشه!! تیم قهرمان دبیری رو ببین با این همه هزینه به چه روزی انداخته سیا باز

نام ... سه شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

بشین بابا

تبریزی چهارشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

باشه من میشینم تو بلند شو داد بزن مااااهیگیر ماااااهیگیر!!!

امير دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

دبیری تیم بزرگی هستش امابیشتر بخاطره اصغری مقدم هستش که اسمش تو لیگ پیچیده
سلطان واست ارزوی قهرمانی داریم ۷ مقدس

امير علي دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

سلطان تو بهترینی
مطمعن هستم امسال دبیری قهرمان میشه با برنامه ها و بازیکنای انتخابی جواد اصغری مقدم
حرف نداری سلطان❤️❤️❤️
منتظر بازی های زیبات هستیم

نام دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

سلطااااان اصقرى!!!!!!خخخخخخخخخخخخخ