کد خبر : 70778
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 9:49
-

تهدیدهای توخالی کمیته فوتسال و کوتاهی مقابل متخلفان!

تهدیدهای توخالی کمیته فوتسال و کوتاهی مقابل متخلفان!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همان زمانی که اکثر تیم‌های لیگ برتری با شروع مسابقات لیگ در اردیبهشت و خردادماه به بهانه‌های مختلف مخالفت کردند و کمیته فوتسال هم به سادگی مقابل این مخالفت کوتاه آمد، قابل پیش بینی بود که مشکلات مالی و تعیین بودجه صرفا بهانه‌هایی برای خرید زمان از سوی باشگاه‌ها هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همان زمانی که اکثر تیم‌های لیگ برتری با شروع مسابقات لیگ در اردیبهشت و خردادماه به بهانه‌های مختلف مخالفت کردند و کمیته فوتسال هم به سادگی مقابل این مخالفت کوتاه آمد، قابل پیش بینی بود که مشکلات مالی و تعیین بودجه صرفا بهانه‌هایی برای خرید زمان از سوی باشگاه‌ها هستند و این باشگاه‌ها در واقع اقدام عملی برای حل مشکلاتشان نخواهند داشت.

لیگ برتر فوتسال قرار است روز پنجشنبه این هفته آغاز شود ولی اتفاق خنده‌دار این است که اکثر تیم‌ها مدارک خود را تحویل کمیته فوتسال نداده‌اند و تاریخ تحویل مدارک برای سومین بار تمدید شده است. در واقع تاریخ ۳۱ تیرماه برای تحویل مدارک تیم‌ها مقرر شده بود ولی روز گذشته و با وجود تهدیدهای مسئولان سازمان لیگ، این تاریخ دو بار و تا پایان روز دوشنبه تمدید شد که با این رویه امکان دارد ۲۴ ساعت دیگر هم به تیم‌ها فرصت داده شود!

در حال حاضر حدود ۷ تیم مدارک خود را به کمیته فوتسال تحویل نداده‌اند و دو تیم هم در وضعیت نامشخصی برای شرکت در مسابقات لیگ به سر می‌برند. میثاق تهران که در سه، چهار سال اخیر همواره آخرین تیمی بود که کارش را برای حضور در لیگ شروع می‌کرد و از مشکلات مالی رنج می‌برد، به تازگی امتیاز خود را به شهر قزوین منتقل کرده است ولی خریداران جدید هم تا روز گذشته مدارک خود را تحویل نداده بودند.

تیم شهید منصوری هم به همت مسئولان این تیم سناریوی تکراری را برای عدم شرکت در لیگ برتر تدارک دیده است. کریم منصوری مدیرعامل این باشگاه که در هیات رئیسه سازمان لیگ هم عضویت دارد، هر سال اعلام می‌کند که قصد تیمداری ندارد و تهدید می‌کند که با عدم  شرکت در لیگ، مسابقات ۱۳ تیمی برگزار می‌شود و در نهایت هم از موضع خود کوتاه می‌آید و با تیمش به مسابقات پا می‌گذارد. نکته جالب اینکه کمیته فوتسال هم تا الان موضعگیری خاصی در مقابل این کوتاهی‌ها و اهمال کاری‌ها ندارد و همچنان با تیم‌های متخلف مماشات می‌کند.

سیدرضا افتخاری کمیته فوتسال در چند سال اخیر همواره از «برقراری نظم و آرامش» در لیگ به عنوان یکی از نقاط مثبت کارنامه کاری خود یاد کرده در حالی که نظم فعلی لیگ فوتسال سه روز مانده تا شروع مسابقات نیازی به توضیح بیشتری ندارد! به نظر می‌رسد کمیته فوتسال با کنار گذاشتن تهدیدهای «توخالی» در رسانه‌ها و پیدا کردن راه‌های جایگزین مناسب برای برخورد با تیم‌های متخلف می‌تواند «میخ نظم» را از همین ابتدای لیگ محکم‌تر بکوبد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.