کد خبر : 70826
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 15:32
-

سرپرست تیم آذرخش: مشکلات مالی باعث غیبت برخی بازیکنان شده است/ حریف هفته نخست‌مان را نمی‌شناسیم

سرپرست تیم آذرخش: مشکلات مالی باعث غیبت برخی بازیکنان شده است/ حریف هفته نخست‌مان را نمی‌شناسیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی گفت: تمرینات این تیم از سه روز گذشته آغاز و در حال حاضر با تمامی مشکلات خود را برای حضور در هفته نخست مسابقات آماده می‌کنیم. وی بابیان اینکه شرایط برای موفقیت این فصل تیم آذرخش بندرعباس بسیار سخت است، تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر در فصل جاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی گفت: تمرینات این تیم از سه روز گذشته آغاز و در حال حاضر با تمامی مشکلات خود را برای حضور در هفته نخست مسابقات آماده می‌کنیم.

وی بابیان اینکه شرایط برای موفقیت این فصل تیم آذرخش بندرعباس بسیار سخت است، تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر در فصل جاری به‌ مراتب مشکل‌تر از فصول گذشته است زیرا تمامی تیم‌ها باقدرت و جذب چهره‌های سرشناس وارد مسابقات می‌شوند درحالی‌که تیم آذرخش در راه آماده‌سازی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است.

زاهدی با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج بازیکن کلیدی خود را به دلیل عدم تحقق وعده‌های مسئولین باشگاه در پرداخت مطالبات در اختیار نداریم، خاطرنشان کرد: بهزاد میری زاده، سینا احمدیان پور، مجید احمدی، محمدحسین نژاد و سعید رضوانی از کلیدی‌ترین بازیکنانی هستند که به دلیل بدقولی‌های مکرر باشگاه در پرداخت مطالبات حاضر به حضور در تمرینات نشده‌اند.

وی بابیان اینکه امیدوارم مسئولین به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند، اضافه کرد: نمی‌دانم با این شرایط چگونه در هفته نخست حاضر شویم زیرا با تیمی ناقص که نتوانسته دوران آماده‌سازی‌اش را به‌خوبی پشت سر بگذارد، حضور در مسابقات لیگ برتر سخت است.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان در خصوص دیدار هفته نخست برابر میثاق تهران گفت: هنوز هیچ‌چیز معلوم نیست یک روز می‌گویند در تهران این بازی انجام می‌شود و روز دیگر از واگذاری تیم میثاق به قزوین خبر می‌دهند و تاکنون اطلاع دقیقی از محل برگزاری بازی هفته نخستمان نداریم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.