کد خبر : 70810
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 13:17
-

شمسایی در تلخ ترین جام خود هم رکورد زد/وحید آقای گل ادوار باشگاه های آسیا

شمسایی در تلخ ترین جام خود هم رکورد زد/وحید آقای گل ادوار باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نماینده ایران بود که در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل ناگویای ژاپن شکست خورد. ناگویایی که در انتها توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. وحید شمسایی به عنوان بازیکن مربی هدایت تیم تاسیسات دریایی را برعهده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نماینده ایران بود که در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل ناگویای ژاپن شکست خورد. ناگویایی که در انتها توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وحید شمسایی به عنوان بازیکن مربی هدایت تیم تاسیسات دریایی را برعهده داشت. او در این دوره از مسابقات توانست دو گل به ثمر برساند که مجموع تعداد گل‌های خود را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به ۲۹ رساند.

شمسایی در سه دوره‌ای که در جام باشگاه‌های‌ آسیا شرکت کرده توانست این رکورد را ثبت کند و به عنوان بازیکنی که بیشترین تعداد گل را در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رسانده خود را معرفی کند.

شمسایی در سال ۲۰۱۰ با ۱۷ گل و در سال ۲۰۱۵ هم ۱۰ گل آقای گل مسابقات شد ، این درحالی است که موریوکا بازیکن ژاپنی در ۶ دوره حضورش در جام باشگاه‌های آسیا ۲۸ گل به ثمر رسانده بود این بازیکن ژاپنی در سال ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در هر دوره توانست ۴ گل به ثمر برساند و در سال ۲۰۱۳ ، ۸ گل،‌ در سال ۲۰۱۴ ، ۵ گل و در سال ۲۰۱۵ هم سه گل به ثمر رساند. این بازیکن در این دوره از رقابت‌ها حضور نداشت.

آقای گل فوتسال جهان در حالی توانست این رکورد را از آن خود کند که در سه دوره از مسابقات به این عنوان رسید در حالی که بازیکن ژاپنی ۶ دوره را تجربه کرده بود.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

برو بابا دلتون رو به چه چیزایى خوش کردین!! نماینده ایران در آسیا در مرحله مقدماتى براى اولین بار در تاریخ اوت شد و آبرو واعتبار فوتسال ایران رفت حالا این بابا دنبال رکورده؟؟!! آدم یادت اون شعر معروف میوفته خانه از پاى بست ویران است خواجه در فکر ایوان است!!!! خخخخ

نام ... دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

خوب تو رکورد بزن دمون به تو خوش شه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اصفهان دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

صد تا از این رکوردها نمیتونه آبرویى که از فوتسال ایران برد رو برگردونه چون توى آمار رسمى afc ثبت شد همین آمارهاى بى مصرف باعث تخریب بازى گروهى در ایران شده

نام ... دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

شما عددی نیستی که حرف شمسایی رو بزنی خودت را بکش کنار

نام ... دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

زنده باد وحید شمسایی

Am دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

خدایی اگه تیم شماها عرضه داره تو لیگ اول بشه تشریف ببرن آسیا.آقا وحید همیشه اوله همیشه همه جا…..

گیتی پسند قهرمان چهارشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

ما داریم تمرین میکنیم که روش های قهرمانی در ایران !!!!! رو یاد بگیریم فقط نمیدونم چرا شمسایی در بیرون از ایران تشتک هم نگرفته تا حالااا!!! چچرراااا ؟؟؟!!! همشش اوووت میشه یا آخر میشه!!!چرراااااااا؟؟؟!!!