کد خبر : 70912
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 14:51
-

آشنایی با تیم تازه وارد لیگ امسال؛ارژن شیراز

آشنایی با تیم تازه وارد لیگ امسال؛ارژن شیراز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ارژن نماینده استان فارس در لیگ برتر خواهد بود ارژنی ها با برنامه ۳ ساله حمید کمالی سر مربی بومی این تیم لیگ برتری شدند و روزهای سختی را مخصوصاً در فصل گذشته پشت سرگذاشتند تیم ارژن فصل گذشته با قهرمانی مقتدرانه در گروه خودش راهی مرحله پی اف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ارژن نماینده استان فارس در لیگ برتر خواهد بود ارژنی ها با برنامه ۳ ساله حمید کمالی سر مربی بومی این تیم لیگ برتری شدند و روزهای سختی را مخصوصاً در فصل گذشته پشت سرگذاشتند تیم ارژن فصل گذشته با قهرمانی مقتدرانه در گروه خودش راهی مرحله پی اف شد.صعود ارژن با قهرمانی امتیازی در هر دور اول و پلی اف انجام نشد و تمام بهترین ها در جدول در اختیار این تیم قرار گرفتبهترین گلزن، کمترین باخت، بیشترین و کمترین گل زده و خورده از آن تیم خوب شیرازی فوتسال دسته اول شد. این تیم با حفظ کادر فنی فصل پیش خود گام در مسیرلیگ برتر این فصل گذاشت و تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشت.
در فصل گذشته امید ابراری نیا که یکی از مفاخر ورزشی فارس به حساب می آید در کنار این تیم حاضر شد و در درون دروازه علاوه بر حراست از دروازه به هم تیمی های کم تجربه تر جوان خود کمک زیادی کرد.
ابراری نیا مقام های زیادی در سطح آسیا و جهان با تیم ملی و باشگاه های مختلف فوتسال کسب کرده است.
با هم این اوصاف ارژن برای حضور در لیگ برتر نیاز به تقویت داشت واین موضوع با قیمت های بالای بازار فوتسال و بودجه کم ارژن سختی های زیادی را از همان ابتدای نقل و انتقالات نصیب کمالی و شاگردانش کرد.
کمالی دو تا ۳ لیست در اختیار باشگاه قرار داده بود تا بازیکنان مورد نظر جذب شوند اما حضور تیم های متمول نگذاشت تیم ارژن به خواسته های خود برسد.اما باید گفت تیم ارژن از جوانان و بازیکنان خوبی بهره مند است و انگیزه و جسارت آنها این تیم را امیدوار کرده است بتواند بازی های خوبی در لیگ برتر به نمایش بگذارد.
گفتنی است بازیکنان تیم ارژن در این فصل را امید ابراری ، حمید داریوش ، محمود بهبودی ، فرشید شبانی، مرتضی کشاورز، مصطفی رحمانی، آرش مرادیان، سلمان عزیزی سعدی، سجادبندی سعدی ، بابک سهرابی، محمد بیضایی، محمد عیدی، رضا جوانبخت، میثم برمشوری، محمد صفری، مصطفی فخری، حمید قهرمانی، حسن هاشمی، مرتضی برمشوری، هادی خلیفه، میلاد کیوانی، عرفان سمیعی نیا تشکیل خواهند داد. حمیدرضا کمالی سر مربی این تیم است .علی لطفی و ناصرنعمتی مربی، حسین غلامزاده سرپرست، ولی رنجبر پزشک ،تمدن زاده تدارکات تیم خواهند بود.
محمد عیدی، میثم برمشوری، سجاد بندی سعدی و محمد صفری بازیکنان جدید تیم ارژن در این فصل خواهند بود.
عیدی، سهرابی و صفری تنها غیر بومی های تیم ارژن به حساب می آیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.