کد خبر : 70926
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 14:39
-

افضل:دربی تبریز دوستانه و اخلاق محور است/دبیری و مس مدعیان قهرمانی هستند

افضل:دربی تبریز دوستانه و اخلاق محور است/دبیری و مس مدعیان قهرمانی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل با مهم دانستن دیدار پیش روی تیمش در دربی تبریز خاطرنشان کرد: بازی مهمی در شروع لیگ جدید برابر دبیری در پیش داریم و ما برای کسب سه امتیاز بازی اول تلاشمان را خواهیم کرد. وی با تأکید بر این که دربی تبریز از جمله دربی های اخلاق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل با مهم دانستن دیدار پیش روی تیمش در دربی تبریز خاطرنشان کرد: بازی مهمی در شروع لیگ جدید برابر دبیری در پیش داریم و ما برای کسب سه امتیاز بازی اول تلاشمان را خواهیم کرد.

وی با تأکید بر این که دربی تبریز از جمله دربی های اخلاق محور و دوستانه به شمار می رود خاطرنشان کرد: بی تردید نقش بازیکنان و کادر فنی دو تیم در ثبت خاطره خوبی دیگر از دربی های آذربایجان موثر است و من مطمئنم در کنار نتیجه ، این دربی نیز بدون حاشیه و در کمال دوستی برگزار خواهد شد.

افضل در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که تیمش در دربی تبریز به دنبال ارایه یک بازی خوب و تماشاگرپسند خواهد بود تصریح کرد: بازیکنان مس با تکیه بر آمادگی بدنی بالای خود و به کار گرفتن دستورات تاکتیکی و تمرینی یک ماه اخیر با تمام توان و قوا وارد بازی خواهند شد تا دشت اول را در نخستین هفته لیگ به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در عین حال از دو تیم دبیری تبریز و مس سونگون به عنوان مدعیان جدی قهرمانی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر یاد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با کم کردن حاشیه ها و اولویت قراردادن بازی جوانمردانه و خوب ، تیمی که شایسته برتری و پیروزی در این بازی است موفق باشد و اگر هر کدام از این دو تیم خوب هم نتیجه را به حریف واگذار کرد ، چیزی از دست نرفته و تا پایان لیگ بازی های بسیار دیگری برای موفقیت باقی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

بخدا حیف مربی مثل افضل که باید بره بیرون از اصفهان.با کمترین هزینه نسبت به دیگر تیمهای اصفهانی همیشه بهترین نتایج رو میگرفت.بر عکس مربیایی مثل لک که ۴ میلیارد خرج روی دست گیتی گذاشته.افضل بهترین مربی ایران از نظر فنیه.