کد خبر : 70951
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 16:34
-

داورزنی:مسئولان قرچک از عدم حمایت از منصوری پشیمان می شوند/تیم منصوری تنها دلخوشی جوانان قرچک بود/ آقایان شعار باشگاه را نابود کردند

داورزنی:مسئولان قرچک از عدم حمایت از منصوری پشیمان می شوند/تیم منصوری تنها دلخوشی جوانان قرچک بود/ آقایان شعار باشگاه را نابود کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی گفت: هزینه تیمداری در لیگ برتر فوتسال بسیار زیاد است و مالک باشگاه شهید منصوری به تنهایی نمی توانست از پس هزینه های آن بر آید و توقع می رفت با توجه به این که تمام استان ها و شهرستان تلاش می کنند تا سمبلی ورزشی و غیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی گفت: هزینه تیمداری در لیگ برتر فوتسال بسیار زیاد است و مالک باشگاه شهید منصوری به تنهایی نمی توانست از پس هزینه های آن بر آید و توقع می رفت با توجه به این که تمام استان ها و شهرستان تلاش می کنند تا سمبلی ورزشی و غیر ورزشی برای شهر خود درست کنند، مسئولان این سرمایه عظیم را در قرچک حفظ کنند.
وی افزود: تیم فوتسال شهید منصوری سرمایه عظیمی برای شهرستان قرچک محسوب می شد که با تلاش های مالک آن به دست آمده و توانسته بود پایگاه عظیم اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی را نه تنها برای قرچک که برای استان تهران ایجاد کند ولی عدم پشتیبانی مسئولان ، این پایگاه را از بین برد و یقینا مسئولان شهر در آینده به دلیل عدم حمایت از این تیم پشیمان شده و به مردم و جوانان قرچک مدیون خواهند بود.
وی اظهار داشت: امتیاز این تیم در حالی از شهرستان قرچک سلب شد که مسئولان می توانستند حداقل با ۲۰۰ میلیون تومان آن را حفظ کنند.
رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک افزود: حفظ تیم فوتسال شهید منصوری مهمترین مطالبه مردم و جوانان شهرستان قرچک بود و مسئولان این شهرستان به واسطه خواست مردم می توانستند این تیم را حفظ کنند.
داورزنی تصریح کرد: تیم فوتسال شهید منصوری در طول ۱۶ سال فعالیت حرفه ای خود ، علاوه بر پرورش و تربیت بازیکنان ملی متعدد ، یک عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا ، دو عنوان قهرمانی ، سه عنوان نایب قهرمانی و سه عنوان سوم مسابقات را کسب کرد ، تیمی که بیشترین تعداد تماشاگر را جذب میادین ورزشی کرده بود و یکی از محبوب ترین تیم های فوتسال محسوب می شد.
وی گفت: شهرستان قرچک از کمترین امکانات رفاهی و فرهنگی نظیر پارک و سینما برخوردار است و به جرأت می توان گفت که تنها دلخوشی جوانان این شهرستان ، تیم فوتسال شهید منصوری بود تا به واسطه آن بتوانند در میادین ورزشی حضور یافته و با شور و نشاط ، اوقات فراغت خود را به سمت پیشرفت و تعالی بگذرانند.
این کارشناس مسائل ورزشی شهرستان قرچک تأکید کرد: متأسفانه مسئولان و کسانی که باید به این تیم کمک می کردند ، اطلاعات کاملی از ورزش ، هویت و سرمایه اجتماعی و مسائل فرهنگی ندارند و این امر باعث شد تا تیم فوتسال شهید منصوری به راحتی به دانشگاه آزاد واگذار شود.
سرمربی سابق تیم فوتسال شهید منصوری گفت: در سال ۱۳۸۵ شعار با ورزش ، قرچک را جهانی می کنیم هدف گذاری شد و واسطه فعالیت تیم شهید منصوری به این مهم دست یافتیم ولی امروز مسئولان شهرستان به راحتی این هدف را نابود کردند.
تیم فوتسال شهید منصوری قرچک روز گذشته به دلیل عدم تعامل مسئولان به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

آقای داور زنی عزیز از شما انتظار نمی رفت این طوری مصاحبه کنید ۲۰۰میلیون می تونسنید تیم رو حفظ کنید یعنی به فکر زندگی بازیکنان نیستید این کار در شان شما نیست به خاطر مربیگری با مبلغ خیلی کم همه رو اذیت کنید .

نام ... چهارشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

سلام دوست عزیز اگر ۲۰۰ میلیون میدادجناب مهرداد منصوریومهندس منصوری کمک میکردند اره تا حالا کدوم تیم با ۲۰۰ تومن بسته شده مطلب رو درست بخون