کد خبر : 70867
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 10:35
-

شمسایی:سه سال با عنوان بازیکن – سرمربی قهرمان شدم/ امکان نداشت بازیکنی جز من در دفاع بازی کند/تا جایی که توان داشته باشم بازی می کنم

شمسایی:سه سال با عنوان بازیکن – سرمربی قهرمان شدم/ امکان نداشت بازیکنی جز من در دفاع بازی کند/تا جایی که توان داشته باشم بازی می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال روز گذشته در خصوص شرایط تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا و حذف این تیم مقابل تیم ناگویا ژاپن صحبتهای مفصلی انجام داد و از بازی کردن وحید شمسایی در دفاع، سرمربیگری همزمان با بازی کردن و نیمکت آشفته به عنوان دلایل اصلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال روز گذشته در خصوص شرایط تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا و حذف این تیم مقابل تیم ناگویا ژاپن صحبتهای مفصلی انجام داد و از بازی کردن وحید شمسایی در دفاع، سرمربیگری همزمان با بازی کردن و نیمکت آشفته به عنوان دلایل اصلی این حذف شدن یاد کرد.

وحید شمسایی درباره انتقادات ترابیان گفت: ترابیان برای من آدم بزرگ و قابل اعتمادی است. تیم ما بعد از باخت به ناگویا در بحران بود و جای هیچ توجیه و دفاعی به خاطر عملکردم در آسیا ندارم. من نظر هرکسی که به کارم بیاید را روی چشم‌هایم می‌گذارم.

وی افزود: درباره بازی کردنم در دفاع باید بگویم که این فصل ۵ بازیکن اصلی خود را نسبت به سال گذشته از دست دادم. محمد کشاورز و حمید احمدی دو بازیکن عقب تیم ما بودند که به تیم های دیگر رفتند. حتی محمدرضا سنگ سفیدی را در این پست تست کردم ولی احساس کردیم با حضورش در این پست، از قابلیتهایش کم می‌شود چون این بازیکن می تواند در حمله کارایی بیشتری داشته باشد. به همین خاطر عملا امکان اینکه بازیکن دیگری به غیر از خود من در بخش دفاع بازی کند وجود نداشت.

شمسایی در خصوص اینکه ترابیان تاکید دارد او یا بازیکن باشد یا سرمربی خاطرنشان کرد: من سه سال با عنوان سرمربی-بازیکن قهرمان شدم. حالا یک دوره هم تیم مان باخت و حذف شد. چطور آن سه سال خوب بود و حالا که باخته ایم بد است؟ من هر چیزی که به نفع تیمم باشد انجام می دهم.

سرمربی-بازیکن تیم تاسیسات یادآور شد: آنقدر به عنوان مربی و بازیکن کار کرده ام که بتوانم در این خصوص صاحب‌نظر باشم. قطعا نظر من به نظر کسانی که چنین شرایطی را درک نکرده اند ارجحیت دارد. بدون شک در آینده نزدیک هم می توانم فقط به عنوان سرمربی مسئولیت تیم را بر عهده بگیرم.

شمسایی در خصوص اینکه آیا امکان دارد امسال بازیگری را کنار بگذارد، گفت: فعلا که می توانم بازی کنم و تا جایی که توان داشته باشم به بازی کردن ادامه می‌دهم.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیم تاسیسات بعد از حذف از مسابقات آسیایی و بازگشتش به تمرینات گفت: چه بخواهید و چه نخواهید باخت باعث می شود تا از لحاظ فکری خراب شوید ولی ما داریم تمرین می کنیم تا به شرایط روحی و روانی مناسب برسیم. برگرداندن بازیکنان به شرایط قبلی خیلی سخت است ولی مرحله به مرحله پیش می رویم.

سرمربی-بازیکن تاسیسات درباره شروع لیگ از پنجشنبه یادآور شد: درست است ما از نظر فوتبالی از سایر تیم ها جلو هستیم ولی از نظر از روحی ممکن است مشکلاتی داشته باشیم. بازیکنان باید از عنوان قهرمانی شان در لیگ دفاع کنند.

شمسایی در پایان تاکید کرد:همه تیم های لیگ سخت هستند ولی گیتی پسند در قامت قهرمان ظاهر می شود. همچنین تیم های دبیری، مس سونگون، حفاری اهواز، فرش آرا و شهرداری ساوه هم مهره های کلیدی دارند و می توانند مدعی باشند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی پسند قهرمان سه شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

برای چی چی این بازیکنا از تیم تاسیسات رفتند وحید شمسایی؟؟!! برای اینکه تو میخوای با ۴۰ سال سن ۴۰ دقیقه تو زمین راه بری بعدش اینا بازی کنند و تیم که قهرمان شد تو بیایی قیافه بگیری!! ولی الان که تو. آسیا اووت شدی فهمیدی قهرمانی سه سال پیش هم کار این جوان ها بود نه تو تو دیگه تموم شدی اتفاقا بهتر که بازی میکنی چون رفت و برگشت ۱۱ تا از گیتی میخوری پس بمون !!