کد خبر : 70875
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 10:58
-

عراقی زاده:نصرآزادانی مدارکش مبنی بر قرارداد۵۰۰ میلیونی گیتی پسند با ملی پوشان فوتسال را ارائه دهد

عراقی زاده:نصرآزادانی مدارکش مبنی بر قرارداد۵۰۰ میلیونی گیتی پسند با ملی پوشان فوتسال را ارائه دهد
قائم مقام باشگاه گیتی پسند پاسخ ادعای سرمربی تکواندو این باشگاه در مورد بازیکنان ملی پوش فوتسال را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از ادعای نصرآزادانی سرمربی تیم تکواندو گیتی پسند که این باشگاه قراردادهای نیم میلیادری با بازیکنان فوتسال می بندد اما پول بازیکنان تکواندو را نمی دهد قائم مقام این باشگاه به اظهارات فوق پاسخ گفت.

محمد حسین عراقی زاده در رابطه با پرداخت مطالبات تکواندوکاران گیتی پسند، اظهار کرد: نصر آزادانی بیشتر از آن که به دنبال حل کردن مشکلات از طریق صحبت کردن باشد به دنبال رسانه ای کردن آن است و هر چند وقت یک بار مصاحبه می‏ کند که باشگاه با بازیکنان فوتسال قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی بسته یا این که شرکت گیتی پسند ورشکسته شده است.نصرآزادانی باید قبل از هر چیز مدارکش را مبنی بر اینکه قرارداد ۵۰۰ میلیونی با فوتسالیست ‏ها بسته شده است، ارائه دهد. باشگاه گیتی پسند از این پول‏ ها ندارد و نصرآزادانی نیز بهتر است به جای فرافکنی و رسانه ‏ای کردن موضوعات، با صحبت کردن مشکل را حل کند. نصرآزادانی هم آدرس دفتر باشگاه را می‏ داند و هم شماره مدیران باشگاه را دارد. اگر به باشگاه آمد یا درخواست جلسه‏ ای کرد و جواب منفی شنید هر چه می‏ خواهد بگوید.

عراقی زاده با تاکید بر این که باشگاه گیتی پسند قصد خوردن ۱ ریال از حقوق افراد را ندارد، افزود: طی روز های گذشته چند بار از سرپرست تیم خواستیم که گزارش کارکرد بازیکنان را تحویل دهد، اما هنوز این کار را نکرده است تا وقتی گزارش کارکرد را نداشته باشیم چگونه می توانیم بفهمیم که کدام بازیکن در بازی ها حضور داشته است؟ حالا دیگر کار به شکایت از باشگاه کشیده شده و بخش حقوقی ما وارد این قضیه شده است و طبق قوانین و مقررات عمل خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

آقای عراقی زاده بهتر نیست سایت باشگاه گیتی پسند را تغییر نام بدید ؟؟؟ به نظر سایت شخصی شما به نظر میاد تا پایگاه خبری