کد خبر : 70927
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 14:46
-

لک:نگران مشکلات مالی گیتی پسند نیستیم/۷-۸ بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داریم

لک:نگران مشکلات مالی گیتی پسند نیستیم/۷-۸ بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داریم
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه، گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر مالی نداریم زیرا بدهی ‏های باشگاه تقریبا پرداخت شده‏ اند و بقیه ‏اش نیز طبق زمان بندی و قول و قرار های باشگاه پیش می‏ رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه، گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر مالی نداریم زیرا بدهی ‏های باشگاه تقریبا پرداخت شده‏ اند و بقیه ‏اش نیز طبق زمان بندی و قول و قرار های باشگاه پیش می‏ رود.

رضا لک با اشاره به شرایط تیمش، اظهار کرد: ۳ دیدار تدارکاتی با یاسین پیشرو قم، رعد اصفهان و ارژن شیراز برگزار کردیم که توانستیم یاسین پیشرو و ارژن را شکست دهیم، اما از رعد اصفهان شکست خوردیم.

سرمربی فوتسال گیتی پسند ادامه داد: فصل نقل و انتقالات تمام شده است و ترکیب گیتی پسند را نیز بسته‏ ایم و ۷-۸ بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داریم، البته اکثر آن‏ ها فصل گذشته نیز در تیم حضور داشتند و ۱-۲ نفر را اضافه کرده‏ایم.

لک در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی، باشگاه گیتی پسند نگران پرداخت شدن مبلغ قراردادها در آخر فصل نیست، گفت: گیتی پسند امسال به جز فوتسال حامی رشته ورزشی دیگری نیست و قصد دارد به صورت تخصصی در این رشته فعالیت کند و آغاز شدن فعالیت تیم‏ های پایه فوتسال در این باشگاه گویای این مسئله است.

وی در همین رابطه ادامه داد: بسیاری از بازیکنان تیم فصل‏ های گذشته نیز با باشگاه همکاری کرده‏ اند و در روزهای سخت همراه باشگاه بوده‏ و به این مشکلات عادت کرده ‏اند، اما در حال حاضر مشکلی از نظر مالی نداریم زیرا بدهی ‏های باشگاه تقریبا پرداخت شده‏ اند و بقیه‏ اش نیز طبق زمان بندی و قول و قرار های باشگاه پیش می رود. ‏

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

بهترینهای ایران رو برات گرفتن و کلی هزینه کردن.فقط لک میتونه تیم رو قهرمان نکنه.