کد خبر : 70993
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 11:36
-

آغاز لیگ فوتسال در اوج بی برنامگی از فردا

آغاز لیگ فوتسال در اوج بی برنامگی از فردا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران در حالی فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود که بی برنامگی و عدم قاطعیت کمیته فوتسال در همین ابتدای راه، نگرانی‌های بسیاری را در بین اهالی فوتسال ایجاد کرده است. در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا آغاز مسابقات، دو بازی از سوی سازمان لیگ لغو و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران در حالی فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود که بی برنامگی و عدم قاطعیت کمیته فوتسال در همین ابتدای راه، نگرانی‌های بسیاری را در بین اهالی فوتسال ایجاد کرده است. در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا آغاز مسابقات، دو بازی از سوی سازمان لیگ لغو و به یک ماه دیگر موکول شده است!

دلیل این اتفاق نیز تمدید چندباره زمان تحویل مدارک بود و سازمان لیگ این تاریخ را چهار بار تغییر داد تا از همین ابتدا بی نظمی‌ها از جانب مسئولان برگزار کننده مسابقات نمود پیدا کند. از طرفی تعلل کمیته فوتسال در تعیین تکلیف تیم‌های منصوری قرچک و میثاق تهران باعث شد، واگذاری این تیم‌ها در دقیقه نود صورت گیرد و صاحبان جدید آنها به فرصت کم برای بستن تیم اعتراض کنند و بازی هفته اولشان به تعویق بیفتد.
با همه این‌ها، نمی‌توان از هیجان بالای لیگ پیش‌رو گذشت؛ لیگی که مدعیان بسیاری برای قهرمانی دارد و شاید از این لحاظ بی سابقه باشد. امسال تیم گیتی پسند اصفهان با حفظ بازیکنان موثر خود مثل مهدی جاوید، سپهر محمدی و احمد اسماعیل پور توانست، محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی، اصغر حسن زاده بهترین بازیکن آسیا و «مورنو» آقای گل لیگ روسیه را هم جذب کند. از همین رو بسیاری از کارشناسان، گیتی پسند را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند.
تاسیسات دریایی تهران هم یکی از تیم‌هایی است که به عنوان مدعی از آن یاد می‌شود. تیمی با هدایت وحید شمسایی که در دو تورنمنت اخیر خود یعنی جام باشگاه‌های جهان و آسیا به ناکامی بزرگی رسیده است و به گفته شمسایی باید بتواند برای حضور در لیگ، ابتدا به آمادگی روحی مناسبی دست یابد. اما این تیم در بخش فنی از بازیکنان ملی پوش و تاثیرگذار زیادی بهره می‌برد. حسین طیبی بهترین بازیکن دوره قبل، علیرضا وفایی، مصطفی نظری، قاسم عروجی و محمدرضا سنگ سفیدی بازیکنان موثر این تیم هستند که وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده است.
در کنار این دو تیم که به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین آنها باشد، تیمهای دیگری مثل مس سونگون، دبیری تبریز و حتی شهرداری ساوه و حفاری اهواز می‌توانند جزو مدعیان امسال باشند.
در هفته نخست لیگ نیز یک داربی حساس برگزار خواهد شد و تیم‌های دبیری  و مس تبریز که کری هم بین یکدیگر دارند و هر دو با هدف قهرمانی پا به لیگ می‌گذارند، به مصاف هم خواهند رفت. شهروند ساری نیز در حالی با علی رعدی سرمربی جدید خود از حفاری اهواز میزبانی می‌کند که هنوز حریفش، سرمربی ندارد و باشگاه حفاری دو مربی را به صورت مشترک در راس کادرفنی قرار داده تا بعد از جام جهانی گزینه مد نظر خود را رو کند.
یاسین قم نیز در ورزشگاه حیدریان قم با رضا حیدریانی به مصاف فرش آرا می‌رود که بعد از سه سال دوری به فوتسال بازگشته و در شهر فوتسال دوست قم به دنبال ساختن تیمی کاملا بومی است. فرش آرا نیز بعد از رهایی از حواشی پرتعداد سرمربی‌اش به تازگی به آرامش رسیده و بر اساس اعلام مسئولانش به دنبال قرار گرفتن بین پنج تیم نخست است.
در بازی دیگر فردا، تیم مقاومت البرز میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود. این بازی از این لحاظ می‌تواند جالب باشد که تیم بی ادعای مقاومت در فصل قبل در هر دو بازی رفت و برگشت تیم گیتی پسند را شکست داده است. همچنین هر دو تیم جزو معدود تیم‌هایی هستند که دوران آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و با شرایط آمادگی مناسبی وارد مسابقات می‌شوند.
دو بازی فردا نیز به دلیل تشکیل دیر هنگام تیم‌ها به تعویق افتاده و قرار است بازی شهرداری ساوه با دانشگاه آزاد تهران و طرح و توسعه قزوین با آذرخش بندرعباس در تاریخ چهارم شهریور برگزار شود.
همچنین در آخرین بازی هفته، تیم تاسیسات دریایی تهران در شیراز به مصاف لبنیات ارژن می‌رود. تاخیر یک روزه این بازی به دلیل حضور تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

فکر میکنم گیتی پسند بازی درخانه راواگذار وبازی در خانه حریف رابرده باشد، لطفاً اصلاح فرمایید.