کد خبر : 70978
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 9:33
-

دبیری: از قرعه دشوارمان در ۴ هفته ابتدایی خوشحالم/ تاسیسات در نقل و انتقالات خوب عمل نکرد

دبیری: از قرعه دشوارمان در ۴ هفته ابتدایی خوشحالم/ تاسیسات در نقل و انتقالات خوب عمل نکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید لیگ برتر فوتسال از پنج شنبه آغاز می شود و دبیری تبریز مثل چند فصل اخیر از تیم های مدعی قهرمانی خواهد بود. به این بهانه با افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز گپ زدیم تا از شرایط این تیم بهتر آگاه شویم. اوضاع تیم در آستانه لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید لیگ برتر فوتسال از پنج شنبه آغاز می شود و دبیری تبریز مثل چند فصل اخیر از تیم های مدعی قهرمانی خواهد بود. به این بهانه با افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز گپ زدیم تا از شرایط این تیم بهتر آگاه شویم.

اوضاع تیم در آستانه لیگ چطور است؟

ما تمرینات مان را طبق برنامه و زود شروع کردیم و اردوها و بازی های تدارکاتی خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. از لحاظ روحی و همدلی در شرایط خوبی هستیم و از لحاظ فنی نیز به مرز آمادگی رسیده ایم.

در هفته اول باید در دربی تبریز بازی کنید؟

این دربی فارغ از حساسیت هایش امیدوارم جوانمردانه و تماشاگر پسند باشد. فصل گذشته دیدید که در هر دو بازی دو تیم اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دادند و امیدوارم در این بازی هم یک جدال بی حاشیه و سالم را ببینیم و هر تیم که حقش است به پیروزی برسد.

شما در ۴ هفته ابتدایی با ۴ تیم اول فصل قبل بازی دارید.در این خصوص نظرتان چیست؟

از دیدگاه خودم من از این قرعه راضی هستم.ما الان برای این ۴ بازی در آمادگی کامل هستیم و اگر بدشانسی نیاوریم برنده می شویم. بعد از این بازیها دو ماه استراحت می کنیم تا برای سایر بازی ها آماده شویم.اگر از این ۱۲ امتیاز بتوانیم ۹ امتیاز هم بگیریم راضی کننده است.

امسال برای قهرمانی تلاش می کنید؟

تلاشمان این است که نسبت به فصل پیش شرایط بهتری داشته باشیم.از الان هیچ تیمی نمی تواند ادعای قهرمانی داشته باشد.همانطور که فصل پیش تا روز آخر قهرمان مشخص نشد و در ثانیه های پایانی قهرمان تغییر کرد این فصل هم شرایط حتی حساس تر است و تصور می کنم تا لحظات پایانی هیچ تیمی  نمی تواند خود را قهرمان بداند. امیدوارم با اضافه شدن تیم دانشگاه آزاد و الوند شرایط به نحوی شود که همه تیم ها با نظم در لیگ شرکت کرده و مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

در مورد ناکامی تاسیسات و شمسایی در جام باشگاه های آسیا هم نظرتان را بگویید؟

اول اینکه این صحبتهای من حمل بر دخالت در مسائل داخلی تاسیسات نباشد و به عنوان یک نظر کارشناسی مورد بحث قرار بگیرد. تصور می کنم بعد از قهرمانی تاسیسات در لیگ و آسیا، مدیران این مجموعه انگیزه کافی را از دست داده اند و شور و اشتیاق قبل را ندارند. از نوع یارگیری و بودجه این تیم مشخص است که انگیزه سابق را ندارند.هر مربی برایش ابزار کار مهم است.شمسایی نسبت به سال پیش در یارگیری ضعیف تر عمل کرد. این تیم بازیکنان خوبی را از دست داد و نیروهای جدید زمان می برد تا در تیم جا بیفتند.من به وحید هم گفتم که در این قضیه او مقصر نیست.مطمئن باشید ناگویا برای قهرمانی بیشتر هزینه کرده که به آن رسیده است.البته تاسیسات بدشانسی هم آورد و بدون باخت از مسابقات حذف شود.با همه این تفاسیر به نظر من اتفاق خاصی رخ نداده و اول بودن و نابغه بودن شمسایی در مربیگری و بازیکنی سر جای خودش هست.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.