کد خبر : 71020
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 15:07
-

مماشات بی سابقه سازمان لیگ با تیم های متخلف/ تمدید ۴ باره مهلت ارسال مدارک!

مماشات بی سابقه سازمان لیگ با تیم های متخلف/ تمدید ۴ باره مهلت ارسال مدارک!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ و کمیته فوتسال که سال گذشته با نظم و برنامه ریزی خاصی مسابقات لیگ را به پایان رساندند، امسال با تغییر رویه به دنبال ایجاد هرج و مرج و آشفتگی هستند. در ادامه توجهتان را به مصوبه جلسه هیات رئیسه مورخ ۲۹ خرداد جلب می کنیم: «چنانچه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ و کمیته فوتسال که سال گذشته با نظم و برنامه ریزی خاصی مسابقات لیگ را به پایان رساندند، امسال با تغییر رویه به دنبال ایجاد هرج و مرج و آشفتگی هستند.
در ادامه توجهتان را به مصوبه جلسه هیات رئیسه مورخ ۲۹ خرداد جلب می کنیم:
«چنانچه تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۳۱ تیر ماه، باشگاه های حاضر در لیگ برتر نتوانستند مدارک لازم را به سازمان لیگ ارائه کنند، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در همان روز تشکیل جلسه داده و باشگاه جایگزین را برابر مقررات از بین باشگاه های واجد شرایط انتخاب خواهد کرد.»
اما در واقعیت چه اتفاقی افتاد؟ این تاریخ بدون اینکه جلسه هیات رئیسه تشکیل شود، سه روز تمدید شد. اما تنها ۶ تیم مدارک خود را تحویل دادند. سپس یک روز دیگر به این زمان اضافه شد و دو تیم دیگر باقی ماندند. بازهم یک روز دیگر مهلت داده شد و زمانی که بازهم مدارک نرسید، مجبور شدند تا دوشنبه هفته آینده تاریخ را تمدید کنند!
حال این سوال به وجود می آید که دلیل این همه مماشات با تیم های متخلف چیست؟ مگر رضا افتخاری در جلسه قرعه کشی اعلام نکرد که تیم های متخلف که مدارک را دیر تحویل می دهند، از لیگ کنار گذاشته خواهند شد؟ چرا هیات رئیسه، مصوبات خودش را زیرپا می گذارد؟ آیا این اهمال کاری های مسئولان و متولیان فوتسال، زمینه ساز بی نظمی در مسابقات نخواهد شد؟
این سوال ها و هزاران سوال دیگر در مورد برنامه ها و تصمیمات کمیته فوتسال در قبال تیم ملی و لیگ در حالی بی پاسخ مانده که مسئولان این کمیته حدودا از دو ماه پیش، پاسخ هیچ رسانه ای را نمی دهند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

لطفا اسامی داوران هفته اول لیگ را بزارید سایت