کد خبر : 71193
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 14:18
-

توکلی:همیشه نخستین بازی فصل دشوار بوده است/ باشگاه حفاری جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داد

توکلی:همیشه نخستین بازی فصل دشوار بوده است/ باشگاه حفاری جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی پوش حفاری خوزستان و برترین بازیکن جام باشگاه های آسیا با ابراز خوشحالی از نتیجه تیمش در هفته نخست، از جوانگرایی و آینده نگری این تیم خبر داد. توکلی درخصوص برتری هفته اول تیمش مقابل شهروند ساری گفت: همه می دانند نخستین بازی فصل سخت و دشوار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی پوش حفاری خوزستان و برترین بازیکن جام باشگاه های آسیا با ابراز خوشحالی از نتیجه تیمش در هفته نخست، از جوانگرایی و آینده نگری این تیم خبر داد.

توکلی درخصوص برتری هفته اول تیمش مقابل شهروند ساری گفت: همه می دانند نخستین بازی فصل سخت و دشوار است خصوصا که بازی در ساری و مقابل هواداران این تیم برگزار شود. امسال شهروند مهره های خوبی دارد و می دانستیم بازی دشواری خواهیم داشت اما شکرخدا اختلاف گل خوبی را ایجاد کردیم و در نیمه دوم نیز سعی در حفظ فاصله گل ها داشتیم که خوشبختانه در این امر موفق بودیم و پیروز میدان شدیم.

وی وضعیت حفاری در ادامه لیگ را اینگونه توصیف کرد: حفاری امسال جوان گرایی کرده و این مسئله برنامه باشگاه بوده است. نسبت به سال گذشته بازیکنان با تجربه زیادی را از دست دادیم و جوانان زیادی به تیم اضافه شده اند. میانگین سنی تیم حفاری در حدود ۲۳ سال است و این مسئله نشان می دهد حفاری چشم به آینده دارد. در کنار بازیکنان جوان تیم چند بازیکن باتجربه نیز حضور دارند و در بازی مقابل شهروند دیدیم که با استفاده از تجربیات بازیکنان موفق به حفظ نتیجه شدیم.

ملی پوش کشورمان درمورد مدعیان قهرمانی فصل جاری گفت: همانند سال های گذشته تاسیسات دریایی، گیتی پسند، مس و دبیری با هزینه هایی که کرده اند و بازیکنان خوبی که جذب این تیم ها شده اند، از مدعیان اصلی قهرمانی بشمار می روند.

برترین بازیکن جام باشگاه های آسیا درمورد شرایط تیم ملی و میزان آمادگی بازیکنان ملی پوش اظهار کرد: اغلب بچه ها شرایط نسبتا خوبی دارند. پس از پایان هفته چهارم لیگ برتر، تورنمنتی را در تایلند خواهیم داشت و انشا… تمرینات اصلی را برای جام جهانی آغاز می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

خداقوووت به همه ی بازیکنان حفاری و آفرین به شما آقای توکلی موجب افتخارید

فوتسالی جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

خداقوووت به همه ی بازیکنان حفاری و آفرین به شما آقای توکلی موجب افتخارید

طرفداردوآتیشه جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

بهترین آسیاوگل سرسبد خوزستان