کد خبر : 71344
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 18:03
-

صعود مقاومت شهرداری مشهد و شهرداری رشت

صعود مقاومت شهرداری مشهد و شهرداری رشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های مقاومت شهرداری مشهد و شهرداری رشت با برتری در دو دیدار رفت و برگشت مقابل حریفانشان، به مرحله بعد صعود کردند. در دو دیداری که لحظاتی قبل به پایان رسید، مقاومت شهرداری مشهد در خانه با نتیجه پرگل ۴ بر صفر میهمانش لوازم خانگی مهیان تبریز را شکست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های مقاومت شهرداری مشهد و شهرداری رشت با برتری در دو دیدار رفت و برگشت مقابل حریفانشان، به مرحله بعد صعود کردند.

در دو دیداری که لحظاتی قبل به پایان رسید، مقاومت شهرداری مشهد در خانه با نتیجه پرگل ۴ بر صفر میهمانش لوازم خانگی مهیان تبریز را شکست داد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب ۴ بر یک پیروز شود و به مرحله بعدی صعود کند.

در رشت تیم شهرداری این شهر میزبان شهروند نوین سورک بود. سورکی ها از همان ابتدای بازی تاکتیک پاورپلی را به نمایش گذاشتند اما در این امر موفق نبودند و در پایان ۴ بر یک مغلوب میزبان خود شدند. شهرداری رشت در مجموع با نتیجه ۸ بر ۳ مقابل شهروند نوین سورک پیروز شد.

بدین ترتیب تیم های مقاومت شهرداری مشهد و شهرداری رشت به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند. این دو تیم باید منتظر بمانند تا تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده نیز با انجام بازی های رفت و برگشت مشخص شود. ۴ تیم راه یافته به مرحله نهایی بصورت گروهی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و در پایان دو تیم برتر جواز حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور را کسب می کنند.

 

پلی آف لیگ دسته دوم-جمعه-۸مرداد
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه
۱۶ مقاومت مشهد ۴ -مهیان تبریز صفر پایان بازی مقاومت:مهدی ساربانی-علی محمدی(گل به خودی)ناصر حاجی-غلامرضا رنگ آمیز طوسی-
۱۶ شهرداری رشت ۴ -شهروند نوین سورک یک پایان بازی شهرداری:نریمان ارسلانی-علیرضا جوان-ساسان شیرزاد-بهروز کریمی-سورک:امیرچلویی

 

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجا کلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.