کد خبر : 71290
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 15:04
دسته‌بندی نشده
-

عابدینی:انتقال منصوری و میثاق غیرقانونی صورت گرفته است/ فدراسیون چگونه مجوز این کار را داده است؟

عابدینی:انتقال منصوری و میثاق غیرقانونی صورت گرفته است/ فدراسیون چگونه مجوز این کار را داده است؟
دبیر هیأت فوتبال استان تهران گفت: انتقال ۲ تیم منصوری و میثاق غیرقانونی و غیراخلاقی بوده است و ما مخالف صد درصد این مسئله هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا عابدینی در خصوص انتقال امتیاز ۲ تیم منصوری و میثاق به دانشگاه آزاد و طرح توسعه الوند قزوین اظهار داشت: ما صد درصد مخالف این مسئله هستیم چرا که از تیم‌های استانی حمایت کرده‌ایم اگر قرار باشد حتی نقل و انتقالی در خود استان صورت بگیرد باید ابتدا هیأت فوتبال با آن موافقت کند و سپس کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان این مسئله را بررسی کند.

وی افزود: برای انتقال یک تیم روال قانونی وجود دارد و کاری که تیم منصوری و میثاق کرده‌اند کاملاً غیرقانونی و غیراخلاقی بوده است چرا که هیچ مکاتبه‌ای با هیأت فوتبال صورت نگرفته و ما از طریق رسانه‌ها متوجه این امر شده‌ایم.

دبیر هیأت فوتبال استان تهران یادآور شد: چگونه فدراسیون فوتبال با این مسئله موافقت کرده که خیلی راحت نام ۲تیم را در جدول فقط عوض کرده‌اند. باید از تیم‌های استانی حمایت شود چگونه است که خیلی راحت با این انتقال موافقت کرده‌اند.

عابدینی یادآور شد: مگر قرار نیست بازیکنان قراردادشان را در هیأت فوتبال ثبت کنند وقتی نام تیم تغییر کرده باشد چگونه می‌توان این کار را انجام داد. ما صد درصد مخالف این انتقال هستیم و حالا که این کار انجام شده باید ۲ تیم حساب و کتاب خود را با هیأت فوتبال انجام دهند و پس از آن مدارک قانونی را به کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان ارسال می‌کنیم تا آنها این مسئله را بررسی کنند حالا امکان دارد آنها اجازه ندهند این انتقال صورت بگیرد و طبیعتاً این انتقال منتفی می‌شود.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

برو بابا موقع گرفتاری بازیکنا و بی پولی شماها کجایید؟؟؟!! حالا فقط درد این بابا حق حساب خودشه

امیر سلامی جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

اقایان فقط پول می خواهند ، دقت کنید ؛ حالا که اینگونه شد باید با ما حساب و کتاب کنند و پول ما را بدهند ، بردار من منصوری پس از ۱۷ سال منحل شده و بجای انکه دلایل ان را بررسی کنند بفکر حساب کتاب خودشان هستند و جالب تر انکه بعد از یک هفته که تیمها مدارک ندادند و انتقال صورت گرفته متوجه شدند ، شب خوش بابا جان ، ضمنا اقای عابدینی پس این چه کمیته فوتسالی است که شما دارید

ناشناس جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

اره بخدا اعصابمون خورد شده قدیمی ترین تیم لیگ برتر بایدانتقال داده بشه واقعا ک

نام ... جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

تو ام پول میخوای حتما دیگه

نام ... شنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

ببخشید امکانش هست که منصوری دوباره به لیگ برتر بازگردد تورو خدا جواب بدید