کد خبر : 71426
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 - 18:22
-

مصوبه هایی که بی ارزش می شوند/ فقط ۲ بازی بلیط فروشی شد!

مصوبه هایی که بی ارزش می شوند/ فقط ۲ بازی بلیط فروشی شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال از هفته گذشته آغاز شد و از همان ابتدا با بی برنامگی و آشفتگی مسابقات، دو بازی لغو شد. اما تازه این ابتدای بی نظمی در لیگ بود و در ادامه شاهد بی ارزش شدن مصوبات دیگر سازمان لیگ بودیم. سازمانی که خود با زیرپا گذاشتن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال از هفته گذشته آغاز شد و از همان ابتدا با بی برنامگی و آشفتگی مسابقات، دو بازی لغو شد. اما تازه این ابتدای بی نظمی در لیگ بود و در ادامه شاهد بی ارزش شدن مصوبات دیگر سازمان لیگ بودیم. سازمانی که خود با زیرپا گذاشتن مصوبات خود، این اجازه و جرات را به باشگاه ها داده تا به راحتی از کنار سایر مصوبات آن بگذرند.
در حالی که قرار بود امسال بازی های لیگ برتر بلیط فروشی شود، اما بر اساس گزارش های رسیده، این اتفاق تنها در دو بازی افتاده است و دیدار تیم های شهروند با حفاری و یاسین با فرش آرا بلیط فروشی شده است و در سالن های دیگر مردم به راحتی وارد ورزشگاه شده اند. اتفاقی که کمتر در لیگ های دیگر دیده می شود.
بدون شک لیگی که عنوان حرفه ای را یدک می کشد باید ضمانت اجرایی سفت و محکمی هم برای قوانین آن وجود داشته باشد. البته از سازمان لیگی که خود مصوباتش را زیر پا می گذارد انتظار نمی رود با تخلف سایرین برخورد کند اما بی نظمی های شروع لیگ می تواند زنگ خطری باشد برای اتفاقات و ناهنجاری های بدتر آینده که انتظار می رود تدبیری برایش اتخاذ شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Alirezarezaii شنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

میام سالن یه بازی بی هیجان میینیم تشویق همباید بکنیم پول هم بدیم .
به جز دو سه تا تیم بقیه تیم ها در سطح حرفه ای بازی نمیکند و اگه تیمی باشه میتونه به راحتی هر چه تمام خودشو به لیگ برتر برسونه .واقعا ارزش نداره پنج هزار تومن به خاطر این سطح از بازی ها پرواخت کرد