کد خبر : 71452
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 10:14
-

اصغری مقدم:دبیری نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد

اصغری مقدم:دبیری نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی– بازیکن تیم دبیری تبریز می‌گوید این تیم امسال نیم نگاهی به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دارد. جواد اصغری‌مقدم در مورد هدف‌گذاری تیم دبیری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا رتبه‌ای بهتر از سال گذشته را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی– بازیکن تیم دبیری تبریز می‌گوید این تیم امسال نیم نگاهی به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دارد.

جواد اصغری‌مقدم در مورد هدف‌گذاری تیم دبیری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا رتبه‌ای بهتر از سال گذشته را به دست بیاوریم اما نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم.

وی با تاکید بر اینکه اولین دیدار لیگ برتر همیشه سخت است، گفت: دیدار با مس سونگون نیز با توجه به اینکه دربی بود، یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در طول لیگ برتر به‌حساب می‌آمد.

اصغری‌مقدم افزود: ما در این دیدار تمام توان خود را در زمین مسابقه گذاشتیم و در همان نیمه اول توانستیم با یک بازی بهتر نسبت به حریف خود، روند بازی را در اختیار بگیریم.

سرمربی– بازیکن تیم دبیری تبریز خاطرنشان کرد: هدف ما در این دیدار کسب ۳ امتیاز بود که خدا را شکر توانستیم با کمک هوادارانمان به این مهم دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: هوادارانی که به سالن آمده و تیم ما را تنها نگذاشته بودند، نقش عمده‌ای در این پیروزی شیرین داشتند که باید از آنان نیز تشکر کنم و می‌خواهم تا این تیم را تا پایان یاری کرده و تنها نگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزی یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

با این همه بازیکن و هزینه اضافی نسبت به پارسال میگی نیم نگاه ؟؟!!! این تیم دست یک بچه باشه باید قهرمان بشه با این همه هزینه وبازیکن خارجی !!۱