کد خبر : 71527
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 9:59
-

سارانی:دیدار با یاسین پیشرو بازی پر فشاری بود/میتوانستیم پیروز این بازی باشیم

سارانی:دیدار با یاسین پیشرو بازی پر فشاری بود/میتوانستیم پیروز این بازی باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زننده هر دو گل فرش آرا مشهد برابر یاسین پیشرو قم درباره این بازی گفت:به هر حال بازی اول از انجا که تیمها از هم شناخت کافی ندارند و از طرفی هم همه تیمها می خواهند قدم اول را محکم بردارند یک بازی ویژه است و ویژه تر میشود وقتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زننده هر دو گل فرش آرا مشهد برابر یاسین پیشرو قم درباره این بازی گفت:به هر حال بازی اول از انجا که تیمها از هم شناخت کافی ندارند و از طرفی هم همه تیمها می خواهند قدم اول را محکم بردارند یک بازی ویژه است و ویژه تر میشود وقتی که خارج از خانه باشد،ولی می توانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم . بازی قم از نظر من بازی پر فشاری بود و تیم ما محک خوبی خورد.

رحمان سارانی در خصوص زدن دو گل در این دیدار گفت:تلاش تیمی را باید یک نفر به نتیجه برساند و من از خداوند ممنونم که این نقش را من ایفا کردم.

وی ادامه داد:من همیشه عاشق پیروزی بودم و هیچ چیز به اندازه پیروزی مرا راضی نمی کند،،ولی از اینکه همه ی تیم با تمام وجود برای پیروزی جنگیدند تا حدودی ارامم کرد.از لحظه ای که سوت پایان بازی زده شد من به پیروزی و موفقیت در بازی بعد فکر می کنم.

شادی گل رحمان هم خیلی دیدنی بود.درباره این شادی گفت :امسال ترجیح می دهم شادی فرش ارایی را تجربه و تقدیم به مردم شهرم کنم.حالا ممکن است شادی رونالدویی هم جزش باشد.

سارانی در پایان گفت:من نگاهم به بازیهای لیگ همیشه به صورت این بوده که هر بازی یک فینال است و الان فینالی در تهران و مقابل تیم دانشگاه ازاد و تفکرات استاد حسین شمس داریم . میل به پیروزی تیمی ما یک اتفاق فوق العاده خواهد بود که امیدوارم دست پر برگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.