کد خبر : 71564
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 11:42
-

شمسایی:آقایان باید زمانی تعجب می‌کردند که با نداشته‌هایمان قهرمان شدیم /حضورم در بیمارستان انگیزه من را بیشتر کرد/ به یاد داستان مورینیو در چلسی افتادم

شمسایی:آقایان باید زمانی تعجب می‌کردند که با نداشته‌هایمان قهرمان شدیم /حضورم در بیمارستان انگیزه من را بیشتر کرد/ به یاد داستان مورینیو در چلسی افتادم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص مرخص شدنش از بیمارستان اظهار داشت: جا دارد که از کادر پزشکی و دکتر خودم تقدیر و تشکر کنم. آنها شرایط بسیار خوبی را برای من در بیمارستان جم فراهم کرده بودند. دکتر بهلولی هم زحمت زیادی کشید و تمامی پرسنل این بیمارستان محبت زیادی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص مرخص شدنش از بیمارستان اظهار داشت: جا دارد که از کادر پزشکی و دکتر خودم تقدیر و تشکر کنم. آنها شرایط بسیار خوبی را برای من در بیمارستان جم فراهم کرده بودند. دکتر بهلولی هم زحمت زیادی کشید و تمامی پرسنل این بیمارستان محبت زیادی به من داشتند تا در مدت بستری شدن مشکلی برایم به وجود نیاید.باز هم از کادر پزشکی این بیمارستان تشکر می‌کنم. رفتار آنها به گونه‌ای بود که باعث شد انگیزه من برای ادامه دوران ورزشی‌ام بیشتر شود.

وی در خصوص بستری شدنش یادآور شد: به هر حال فوتبال ورزش پرتلاطمی است و بالا و پایین زیادی دارد. مدتی که در بیمارستان بستری بودم خیلی فکر کردم. داستان مورینیو در چلسی را خواندم که با چه مشکلاتی روبه‌رو شد.شاید این موضوع ناخواسته انگیزه من را بیشتر کند. تیم ما از لحاظ فنی مشکلی ندارد و کمی بازیکنان از لحاظ روحی و روانی باید تقویت شوند که فکر می‌کنم بستری شدن من در بیمارستان این موضوع را اصلاح کرده باشد.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات خاطرنشان کرد: یکسری اشتباهات باعث شد که من در بیمارستان بستری شوم. اینکه سوار هواپیما شدم یا اینکه با فشار ۱۸ شب به منزل رفتم و به هر حال خستگی‌هایی هم وجود داشت. صبح روز بعد از بازی که به بیمارستان مراجعه کردم دکتر بهلولی هیچ مجالی نداد و بدون صرف وقتی من را به سی‌سی‌یو برد.

شمسایی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند که او باید دوران فوتسالی‌اش را کنار بگذارد و به مربیگری بپردازد، خاطرنشان کرد: ما زندگی را بر مبنای حرف مردم پیش نمی‌بریم. آقایانی که اینگونه حرف‌ها را می‌زنند باید زمانی تعجب می‌کردند که تأسیسات با جوانان خود توانست مقام‌های قهرمانی را درو کند. در سال‌هایی که فوتسال ما ناکام بود تأسیسات توانست قهرمانی آسیا را به دست آورد. به هر حال بازیکنان بزرگ هم با پستی و بلندی روبه‌رو می‌شوند و ما با آن کنار می‌آییم. خوشبختانه از سال ۸۸ تا ۹۵ به لطف خدا وحید شمسایی دائم بالا بوده و حالا شرایطی پیش آمده که یک ماه است وضعیت خوبی نداریم اما قطعا این دوران سپری می‌شود و بار دیگر ما با قدرت در لیگ ظاهر می‌شویم.

وی در مورد دیدار مقابل دبیری تبریز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر، تأکید کرد: تمامی بازی‌ها سخت و دشوار است. امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی مقابل دبیری به نمایش بگذاریم. بازیکنان هم می‌بینند که مربی و دوست‌شان از ناراحتی آنها بیشتر ناراحت می‌شود حتی حاضر هستم به من آسیبی برسد اما بازیکنانم ناراحت نشوند.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

م اصفهان دوشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

من فکر کردم به یاد یازده تا گل رفت وبرگشت افتادی که از گیتی خوردی.

گيتى پسند قهرمان سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۴۴

میشه بگى تا حالا تو کدوم جام خارج از ایران مقام آوردى؟؟!! همش اووت شدى یا هشتم شدى!!