کد خبر : 71516
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 9:44
دسته‌بندی نشده
-

فخیم:بازی سختی مقابل تاسیسات داریم/به خاطر دربی بودن بازی با مس نیمه دوم از کیفیت بازی کم شد

فخیم:بازی سختی مقابل تاسیسات داریم/به خاطر دربی بودن بازی با مس نیمه دوم از کیفیت بازی کم شد
بازیکن تیم دبیری تبریز گفت: به هواداران این نوید را می دهم که انشالله در ادامه بازی ها عملکرد بهتری از تیم شاهد می شوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم دبیری تبریز گفت: به هواداران این نوید را می دهم که انشالله در ادامه بازی ها عملکرد بهتری از تیم شاهد می شوید.

فرهاد فخیم بازیکن باتجربه تیم فوتسال دبیری تبریز در خصوص پیروزی مقابل مس سونگون گفت: بازی سختی پشت سر گذاشتیم. هر دو تیم بازی جوانمردانه و خوبی از خود به نمایش گذاشتند، با توجه به اینکه این بازی به خاطر دربی بودنش از حساسیت بالای برخوردار بود به همین دلیل نیمه دوم از کیفیت بازی کاسته شد.
وی ادامه داد: خدارا شکر در نیمه اول بازی توانستیم تمام تاکتیک های تیمی خود را ارائه دهیم و به هواداران این نوید را می دهم که انشالله در ادامه بازی تیم بهتر خواهد شد و امیدوارم رفته رفته با هماهنگی و رسیدن به آمادگی کامل نتایجی در شأن دبیری کسب کنیم.
فخیم بیان کرد: مس سونگون از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. از بازیکنان جوان و کم سن و سال در ترکیبش استفاده می کند، سرمربی این تیم نیز آقای افضل می باشد که جنگندگی را به بازیکنان خود آموزش داده است و هر تیمی که با مس بازی کند صد در صد به مشکل بر خواهد خورد.
وی در خصوص عصبانیتی که به کمک داور داشت اظهار کرد: نیمه دوم وقت تمام نشده بود که ما گل سوم را زدیم و به نظر من یک ثانیه نیز وقت داشتیم ولی داور سوت را زود و گل سوم ما مردود اعلام شد.
بازیکن تیم فوتسال دبیری در خصوص بازی هفته آینده با تیم تأسیسات دریایی عنوان کرد: بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. قطعا پیروزی مقابل مس را فراموش کرده و با تمام وجود برای بازی هفته دوم آماده می شویم.
منبع:تبریزمن

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.