کد خبر : 71601
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 20:44
-

نصیری نیا: تا لحظات آخر منتظر منصوری ماندم/ فوتسال قم، امسال نیاز به حمایت بیشتری دارد

نصیری نیا: تا لحظات آخر منتظر منصوری ماندم/ فوتسال قم، امسال نیاز به حمایت بیشتری دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجتبی نصیری نیا دروازه بان تیم شهید منصوری قرچک با واگذاری امتیاز این تیم به دانشگاه آزاد به تیم یاسین قم پیوست و امیدوار است با درخشش در تیم رضا حیدریان دوباره به تیم ملی دعوت شود. گفت و گوی پایگاه خبری فوتسال با مجتبی نصیری نیا گلر تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجتبی نصیری نیا دروازه بان تیم شهید منصوری قرچک با واگذاری امتیاز این تیم به دانشگاه آزاد به تیم یاسین قم پیوست و امیدوار است با درخشش در تیم رضا حیدریان دوباره به تیم ملی دعوت شود. گفت و گوی پایگاه خبری فوتسال با مجتبی نصیری نیا گلر تیم یاسین پیشرو را در ادامه بخوانید:

-اولین بازی لیگ چطور بود؟ از نتیجه راضی بودید؟

بازی نسبتا خوبی بود و تقریبا متعادل بود و تا حدودی ما بهتر بازی کردیم. راجع به نتیجه بازی هم خیلی خوب می شد اگه ٣ امتیاز را می گرفتیم .به نظر من شاید اگر کمی شانس به ما رو می کرد می توانستیم برنده بازی باشیم.

-جو فوتسال قم و تماشاگران را چطور دیدی؟

فوتسال بدون تماشاچی معنی ندارد و حضور تماشاچی ها به زیبایی بازی کمک می کند. قم هم همیشه جزو تیم های پر طرفدار بوده و بازی برای هر تیمی را در این سالن سخت می کنند. جو فوتسال قم متفاوت با همه جاست. تشکر می کنم از تماشاگرهایی که به خوبی تیم را حمایت کردند.

-برگردیم به عقب… چه شد که به یاسین پیشرو پیوستید؟

من چند پیشنهاد داشتم ولی با توجه به عشق و علاقه ای که به تیم منصوری داشتم تا آخرین لحظات منتظر ماندم .بعد هم پیشنهادی از طرف باشگاه یاسین شد. من هم با صحبت هایی که با آقای رحمانی داشتم شرایط را برای حضور در تیم یاسین مهیا دیدم و امسال در خدمت تیم یاسین هستم.

-کار با رضا حیدریان چطور است؟

آقای حیدریان اسطوره فوتسال ایران است و انسان بزرگ با اخلاق و شخصیتی دوست داشتنی دارد. قبل از این سابقه کار کردن به عنوان شاگرد با ایشان را نداشتم و یکی از مهمترین دلایل انتخاب یاسین برای من حضور آقای حیدریان بود.

-از شرایط تیم در حال حاضر راضی هستید؟

خدا را شکر شرایط خوب است. باشگاه هدف های بزرگی دارد. جو حاکم در بین بازیکنان فوق العاده است و کمتر جایی چنین جوی وجود دارد. همه بازیکنان با هم رفیق هستند و من هم از حضور در کنار همبازی هایم لذت می برم.

-قراردادتان چند فصل است؟

قرارداد من یک فصل است.

– گفته می شود خانواده شما قمی است و بازیکن بومی یاسین محسوب می شوید.
نه من و نه همسرم قمی نیستیم. ولی تعدادی از اقوام ما ساکن قم هستند

-هدف شخصی خودتان و هدف تیم یاسین در این فصل چیست؟

هدف تیم در این فصل قرار گرفتن در یک جایگاه مناسب در نیمه بالایی جدول است. ولی تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین رتبه را در انتهای فصل بدست آوریم. هدف شخصی هم داشتن بهترین عملکرد برای تیمم و کمک به تیمم تا جایگاه مناسبی را بدست بیاریم.

-به تیم ملی هم فکر می کنید؟

همیشه و تمام سعی و تلاشم را می کنم تا دوباره جایگاهم را بدست بیاورم.

-قولی به هواداران قمی می دهید؟

همه ما بازیکنان و کادر فنی تمام تلاشمان را برای شاد کردن هوادارانمان انجام می دهیم و در مقابلش از آن ها صبر و حمایت را می خواهیم.

-و کلام آخر؟

امیدوارم امسال سال خوبی برای فوتسال قم باشد و اینکه امسال تیم قم بیشتر از هر زمان دیگری احتیاج به حمایت هواداران دارد. همه جلو بیایند و حمایت کنند و به این تیم اعتماد داشته باشند.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

ایول داری داداش

نام ... سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲:۳۷

ببخشید میشه پیشنهادهایی که داشتیدو اسم ببرید ، شما با اولین پیشنهاد رفتید گفتید من قمی ام که قرارداد ببندید حالا که بستی میگی اقواممون تو قم هستن خیلی جالبه .

نام ... سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۵۷

پیشنهاد خارجی ام داشتی یا همشون داخلی بود خخخ

منصوری هیچگاه فراموش نمیشه سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

دوباره این قمی ها در مورد فوتسال صحبت کردن اقا اخه شما چه افتخاری دارید که بخواید صحبت کنید اره همین مجتبی نصیر نیا از تیم فرش ارا و ملی حفاری پیشنهاد داشت ولی نرفت و متاسفانه اومده تیم بی افتخار و بی ریشه قم

قرچک سذلطان فوتسال سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

مجتبی کیه!!!
یه نفر که به خاطر پول اولین نفر بود که منصوری رو ترک کرد، حالا میگه تا آخرین لحظه منتظر بودم، خخخ
نه دادا همون اول که بحث انحلال تیم نبود رفتی…

بینام چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۳۵

سلام الان بازیهای یاسین پیشرو از لحاظ قرعه به تیمهای نسبتا ظعیفی خورده است اگر نتواند امتیاز جمع کند بعد از بازی ششم دیگر قادر به امتیاز نخواهد بود باید در فکر این باشد کمتر گل بخورند مصدومیت ازیکطرف و کارتیهای سه ودو اخطاره از یک طرف تیم ظعیف میشود باید در فکر این باشد که جزو اوتیها نباشد یاسین فکر این باش به دست یک سقوط نکنی این سخنان را بعد از بازی ۱۲مجددا میگڌارم ببینید درست حدس زدم اون موقع هست که رحمانی و…… به التماس مربیان قمی می افتند