کد خبر : 71675
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 14:52
دسته‌بندی نشده
-

افضل:حتی توپ و کاور هم برای تمرین نداریم!/اشتباه کردم که در مس ماندم

افضل:حتی توپ و کاور هم برای تمرین نداریم!/اشتباه کردم که در مس ماندم
علی افضل در مورد ترک اردوی مس گفت: تنها مشکلات مالی نیست. ما حتی توپ برای تمرین هم نداریم. بازیکنان ما کاور ندارند. تغذیه آنها مناسب نیست. تاکنون 6 سالن عوض کرده‌ایم و محل تمرین ‌مان هم مشخص نیست. مگر می‌شود با این شرایط تمرین کرد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در خصوص ترک اردوی مس سونگون اظهار داشت: به خاطر یکسری مشکلات زیاد تصمیم گرفتم اردوی تیم را ترک کنم. سال گذشته هم متاسفانه این مشکلات را داشتیم اما به سختی کار را پیش بردیم و تا پایان هم شانس قهرمانی‌ را داشتیم که در نهایت نائب قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: من اشتباه کردم که بار دیگر با مسئولان مس سونگون مذاکره کردم و قرارداد بستم. امسال هم این مشکلات ادامه داشت و من شخصیت خودم را بیشتر از همه چیز دوست دارم. به همین دلیل تا زمانی که مشکلات برطرف نشود در اردوی تیم حاضر نمی‌شوم چرا که نمی‌توانیم اینگونه کار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد اینکه آیا استعفا داده است، گفت: من استعفا نداده‌ام بلکه نمی‌توانم کار کنم و وقتی نتوانم در جایی کار کنم فعالیت خودم را در آنجا تعطیل می‌کنم.

افضل در مورد اینکه آیا به خاطر مشکلات مالی چنین تصمیمی گرفته، گفت: تنها مشکلات مالی نیست. ما حتی توپ برای تمرین هم نداریم. بازیکنان ما کاور ندارند. تغذیه آنها مناسب نیست. تاکنون ۶ سالن عوض کرده‌ایم و محل تمرین ‌مان هم مشخص نیست. مگر می‌شود با این شرایط تمرین کرد؟ من از سال گذشته ۵۰ درصد قراردادم باقی مانده که ۳۰ درصد آن جریمه و ۲۰ درصد را هم هنوز اصلا پرداخت نکرده‌اند.۴۵ روز است که در هتل حضور دارم و بازیکنان خارجی ما هم در هتل هستند در حالی که قرار بود برای آنها منزل بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد اینکه با این شرایط در دیدار تیم مس مقابل طرح و توسعه الوند حضور نخواهد داشت، گفت: شاید باشم و شاید هم نباشم. اگر مشکلات حل شود من بازمی‌گردم اما در صورتی که این روند ادامه داشته باشد باز نخواهم گشت. سال گذشته هم عذاب زیادی کشیدیم اما به هر شکلی بود فصل را به پایان رساندیم. امسال تا وقتی که مشکلات برطرف نشود در تمرینات حاضر نمی‌شوم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابی سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

ای سیاه باز

علی رضا سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

چطور تا دیروز که حسن زاده باهاتون قرار داد نبست این حرفا رو نمیزدی پس چطور پول داشتید که سه تا بازیکن برزیلی بگیرید بارم کم اوردی انداختی گردن امکانات

نام ... سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

من اشتباه کردم که بار دیگر با مسئولان مس سونگون مذاکره کردم و قرارداد بستم (پس چرا همتون رفتید تو بیمارستان با اون حال مریض حامد نجفی قرار داد بستین )…

نام ... سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

علی آقا بهترینی

بنیامین سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

این همون آقایی که صحبت هایی که اصلا به اصغر حسن زاده نمیخورده زده چی شده حالاااا خودت که بدتری؟؟؟

نام ... سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

خدا جای حق نشسته آقای باشخصیت حرفایی که پشت سر اصغر حسن زاده میزدی رو که یادت نرفته …..!!!!!!!!؟؟؟؟؟ اهالی فوتسال شخصیت همه فوتسالیارو خب میشناسن یادت باشه تورو هم خوب میشناسن استاد تبانی

محمد چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

خدا خودش میدونه چطور بعضی آدما را سر جای خودشون بشوند. یادته پارسال بازی با گیتی توتبریز چه حرکاتی از خودت نشون دادی؟ حالا کفشات را بنداز گردنت برو خدمت ارباب جنتی

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

مسولان کجایین دقیقا کجاییین