کد خبر : 71721
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 16:37
-

جریمه ناعادلانه عرض پیما/ آش نخورده و دهن سوخته!

جریمه ناعادلانه عرض پیما/ آش نخورده و دهن سوخته!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوران لیگ برتر فوتسال در هفته نخست فصل از لوگوی اسپانسر سازمان لیگ فوتبال را با زدن چسب سفید روی پیراهن هایشان پوشاندند. از همین رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تمامی داوران هفته اول را محروم کرد. البته این اتفاق در یکی دو بازی نیفتاده بود. وحید عرض پیما،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوران لیگ برتر فوتسال در هفته نخست فصل از لوگوی اسپانسر سازمان لیگ فوتبال را با زدن چسب سفید روی پیراهن هایشان پوشاندند. از همین رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تمامی داوران هفته اول را محروم کرد. البته این اتفاق در یکی دو بازی نیفتاده بود.
وحید عرض پیما، داور بین المللی فوتسال کشورمان نیز که قضاوت بازی یاسین قم و فرش آرا در هفته نخست را به عهده داشت، بدون اینکه چسبی روی لباسش بچسباند در ردیف داوران معترض قرار گرفته و از قضاوت در هفته دوم محروم شده است.
این در حالی است که عرض پیما تنها به دلیل هماهنگی رنگ لباس اول با رنگ پیراهن های دو تیم، کاورها و لباس کادرفنی، مجبور به پوشیدن لباس دوم خود شده که از قضا این لباس دارای لوگوی اسپانسر سازمان لیگ نبوده است.
این در شرایطی است که عرض پیما کمتر از دو ماه دیگر باید در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا قضاوت کند و به عنوان تنها داور ایرانی حاضر در این مسابقات نیاز به حمایت و توجه بیشتری است.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.