کد خبر : 71815
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 14:46
-

شمس:بدون شرط سرمربی دانشگاه آزاد شدم/ هیچ تعهدی به کمیته فوتسال ندادم

شمس:بدون شرط سرمربی دانشگاه آزاد شدم/ هیچ تعهدی به کمیته فوتسال ندادم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد و آغاز به کارش از روز جمعه با این تیم در لیگ برتر، گفت: یک هفته پیش بود که بعد از صحبت با مسئولان تیم دانشگاه آزاد، این تیم را انتخاب کردم. من بدون قید و شرط سرمربی شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد و آغاز به کارش از روز جمعه با این تیم در لیگ برتر، گفت: یک هفته پیش بود که بعد از صحبت با مسئولان تیم دانشگاه آزاد، این تیم را انتخاب کردم. من بدون قید و شرط سرمربی شدم و هدف اولیه هم ماندن تیم در لیگ برتر است.

وی افزود: تمرینات تیم دانشگاه دیر شروع شده و قطعا کار سختی در پیش داریم. با این حال بازیکنان خوبی داریم. باید تا قبل از تعطیلی لیگ امتیازات لازم را جمع کنیم. وقفه دو ماهه لیگ به خاطر جام جهانی به نفع ما است و در آن زمان می‌توانیم تیم را به شرایط خوب برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد درباره حضور امروزش در کمیته فوتسال و اینکه آیا برای کار در لیگ تعهدنامه‌ای را امضا کرده است یا خیر؟ گفت: خیر، من هیچ تعهدی را نداده‌ام. مشکلات گذشته دیگر تمام شده است. امروز برای دریافت کارت بازی بازیکنان و مدارک مسابقات به کمیته فوتسال رفتم. جا دارد همینجا از تلاش مسئولان کمیته فوتسال هم تشکر کنم که برنامه ریزی خوبی داشته‌اند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

مگه حسین شمس محروم بوده؟؟؟!!! چند سال پیش با دبیری تو آسیا سوم شد و سال بعدش هم با مس بود که؟؟!! مگر چکار کرده محروم شده؟؟!!

نام ... پنجشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

مرد روزهای سخت فوتسال خیلی در حقش نامردی کردند

محمد پنجشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

حسین آقا شما نمیخواهید دست از سر فوتسال برداری؟آخه مربی سنتی و قدیمی که دیگر حالا جواب نمیده.بذار ۴ تا جوون بیان یک کم فوتسال کشور پیشرفت کنه. شما به درد همون کشورهای عربی میخوری بیشتر