کد خبر : 71772
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 12:10
-

هیات فوتبال مخالف؛کمیته فوتسال موافق/سرنوشت تیمداری قزوینی ها در ابهام

هیات فوتبال مخالف؛کمیته فوتسال موافق/سرنوشت تیمداری قزوینی ها در ابهام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال درحالی به قزوین منتقل شده است که به گفته رئیس هیات فوتبال تهران هیچ مجوزی برای این انتقال گرفته نشده و نکته عجیب، سکوت فدراسیون فوتبال در قبال این موضوع است. هرچقدر که انتقال امتیاز تیم فوتبال نفت تهران به ملوان انزلی بازتاب گسترده‌ای در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال درحالی به قزوین منتقل شده است که به گفته رئیس هیات فوتبال تهران هیچ مجوزی برای این انتقال گرفته نشده و نکته عجیب، سکوت فدراسیون فوتبال در قبال این موضوع است.
هرچقدر که انتقال امتیاز تیم فوتبال نفت تهران به ملوان انزلی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و با واکنش‌های تند و مخالفت شدید مسئولان فدراسیون فوتبال مواجه شد، اما انگار این رویه برای رشته فوتسال در فدراسیون فوتبال فرق می‌کند.

طبق قانون تیم‌های فوتبال و فوتسال در استان تهران حق واگذاری امتیاز خود به شهرهای دیگر را ندارند مگر اینکه ابتدا از هیأت فوتبال استان و سپس از کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجوز این انتقال امتیاز را بگیرند.

تیم فوتسال میثاق تهران که در سالهای گذشته با مشکلات مالی فراوان دست و پنجه نرم می‌کرد، امسال و چند روز مانده به شروع مسابقات تصمیم به واگذاری امتیاز خود به تیم دسته دومی طرح و توسعه قزوین گرفت غافل از اینکه هیات فوتبال استان تهران با این انتقال به خاطر شرایط تیم میثاق مخالفت کرده و روی موضع خود ایستاده است ولی گویا فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال خود را برابر قانون به ندیدن و نشنیدن زده‌اند. این در حالی است که فدراسیون فوتبال همین چند ماه پیش مقابل انتقال امتیاز تیم نفت تهران به ملوان انزلی ایستاد و اجازه نداد امتیاز یک تیم تهرانی از این استان خارج شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در صورتی که روز جمعه این هفته تیم طرح و توسعه الوند قزوین به جای میثاق تهران در لیگ برتر به میدان برود، جای این سئوال از فدراسیون فوتبال باقی می‌ماند که چطور برابر انتقال امتیاز یک تیم فوتبال از تهران به انزلی آن همه جنجال و موج رسانه‌ای ایجاد شد و مسئولان فدراسیون هر روز از مخالفت با این طرح دم می‌زدند ولی الان هیچ کدام از مسئولان در این قبال کاری انجام نداده است. آیا آن همه مصاحبه و حمایت از سرمایه‌ و ثروت‌های ورزشی استان تهران «شو» رسانه‌ای بیش نبود؟
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.