کد خبر : 71846
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 20:22
-

هفته دوم لیگ برتر زیر سایه شاهکار کمیته فوتسال و کمیته داوران/ جنگ دوستانه در سئول،شهروند با انگیزه در اصفهان و مس بلاتکلیف در نبرد با الوند

هفته دوم لیگ برتر زیر سایه شاهکار کمیته فوتسال و کمیته داوران/ جنگ دوستانه در سئول،شهروند با انگیزه در اصفهان و مس بلاتکلیف در نبرد با الوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ برتر فوتسال فردا در شرایطی برگزار می شود که وضعیت یک بازی مشخص نیست تا شاهکار کمیته فوتسال را شاهد باشیم. همچنین با محروم شدن ۱۶ داور به دلیل تحریم اسپانسر فدراسیون شاهکار کمیته داوران را هم شاهد هستیم. جنگ دوستانه در سئول تاسیسات دریایی که هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ برتر فوتسال فردا در شرایطی برگزار می شود که وضعیت یک بازی مشخص نیست تا شاهکار کمیته فوتسال را شاهد باشیم. همچنین با محروم شدن ۱۶ داور به دلیل تحریم اسپانسر فدراسیون شاهکار کمیته داوران را هم شاهد هستیم.

جنگ دوستانه در سئول

تاسیسات دریایی که هفته اخیر را تحت الشعاع بستری شدن شمسایی در بیمارستان پشت سر گذاشت در اولین میزبانی خود در تهران باید به مصاف دبیری تبریز برود. دبیری با شادمانی از پیروزی در دربی تبریز به سئول آمده تا در مصاف با شاگردان شمسایی دیدار دوستانه را رقم بزند. رفاقت شمسایی و خانواده دبیری بر همه عیان است اما قطعا در میدان مسابقه دو تیم به پیروزی فکر می کنند به خصوص تاسیسات که اگر برنده این بازی نباشد کارش دشوار خواهد شد.

مس بلاتکلیف دو جانبه

مسی ها از یک سو در کادرفنی خود با بلاتکلیفی روبرو هستند و از سوی دیگر وضعیت حریف روز جمعه شان.علی افضل به دلیل مشکلات مالی تمرینات را رها کرده و به اصفهان برگشته و مدیریت باشگاه به دنبال چاره ای برای این اتفاق هستند.از سوی دیگر حریف آنها یعنی طرح و توسعه الوند هنوز راه به جایی نبرده و نه تنها تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست بلکه بحث انتقال آنها هم به مشکل خورده و افتخاری که در کمیته فوتسال اصرار زیادی به انتقال امتیاز میثاق داشت و خودش مسبب اصلی این بلاتکلیفی است پاسخگو نیست.

شهروند با انگیزه در اصفهان

هر چند شهروندی ها هفته اول در خانه شکست خورده و با کمی حاشیه روبرو شدند اما برای بازی این هفته عزم خود را جزم کرده اند. تیم علی رعدی با اتکا به بازیکنان جوان ساروی و مهره هایی مثل طاهری و کیایی امیدوار است در خانه تیم کهکشانی گیتی پسند با دست پر از میدان خارج شود.اگر شهروندی ها بتوانند از این بازی امتیاز بگیرند برای دو بازی آینده خانگی شرایط بهتری خواهند داشت.جدال محمد طاهری و طاها مرتضوی با تیم سابقشان می تواند از سوژه های جالب این بازی باشد.

برنده ها مقابل هم

حفاری در هفته اول برد شیرینی در خانه شهروندکسب کرد تا نشان دهد که استخوان بندی خود را علیرغم تغییر سرمربی حفظ کرده است. این تیم این هفته میزبان ارژنی است که در بازگشت به لیگ برتر مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.بازی این هفته دو تیم که دوئل برنده ها خواهد بود به سود هر کدام خاتمه یابد شرایط را برای آن تیم ایده آل خواهد کرد.در این بازی جدال محمد صفری و میثم برمشوری که جدایی آنها از حفاری و رفتنشان به ارژن پرحرف و حدیث هم بود با تیم سابقشان جالب توجه است.

رونمایی از دو تیم

آذرخش بندرعباس و شهرداری ساوه که بازی هفته اولشان لغو شد این هفته با هم روبرو می شوند.دذ یک سو آذرخش حضور دارد که با استعفای روزپیکر سرمربی اش شرایط روشنی روی نیمکت ندارد و مشخص نیست تا زمان شروع بازی چه اتفاقی می افتد.در سمت مقابل شهرداری ساوه که از تیم های خوب این فصل است و حتی برخی آن ها را مدعی می دانند قرار دارد و باید دید عیار آنها چه خواهد بود.

بازگشت شمس به لیگ برتر

حسین شمس پس از مدتی دوری از لیگ برتر با دانشگاه آزاد به مسابقات برگشته و بنا بر اعلام کمیته فوتسال این تیم مشکلی برای بازی ندارد.آنها این هفته میزبان فرش آرا هستند و امیدوارند در اولین بازی خود با پیروزی از میدان خارج شوند. مشهدی ها اما پس از تساوی خارج از خانه مقابل یاسین پیشرو قم این بار هم در خارج از خانه یک دیدار دیگر را تجربه می کنند.

مقاومت یاسین می شکند؟

مقاومتی ها که در هفته اول در خانه به گیتی پسند باختند این هفته میزبانی یاسین پیشرو قم را بر عهده دارند و به نظر می رسد بازی آسان تری نسبت به هفته اول دارند و عیار تیم فلاح مشخص خواهد شد.از سوی دیگر یاسینی ها با حیدریان و جوانانش به کرج می روند تا نشان دهند که تیم دست و پا بسته ای نیستند و حتی به پیروزی فکر می کنند.

برنامه و بازی های هفته دوم

هفته دوم لیگ برتر با قضاوت داورانی جدید همراه است و محرومیت ۱۶ داور از سوی کمیته داوارن اقدامی بی سابقه است.برنامه واسامی داوران به شرح زیر است:

جمعه ۱۵/۵/۹۵ – ساعت ۱۸

تاسیسات دریایی – دبیری تبریز

علیرضا عبدالغنی – ابراهیم محرابی – علی مرادیان – فرزین صالح – ناظر: سیدصدرالدین موسوی

مس سونگون ورزقان – طرح توسعه الوند

محمد غفاری نژاد – سیدسجاد فتحی – مسعود شفیعی – زیاد فروتن – ناظر: بهمن غفاری

شرکت ملی حفاری – لبنیات ارژن

علی حفیظی – محمد بیاتی – اصغر احمدی – میلاد امیری – ناظر: مهران جعفری

آذرخش بندرعباس – شهرداری ساوه

رضا ترابی – رضا وثوقی – مهدی حقوقی – عبدالرحیم محمدی – ناظر: عبدالکریم سیستاتی

گیتی پسند اصفهان – شهروند ساری

علیرضا یگانه – مجید اکبری – مهدی صفایی – رضا کیامنش – ناظر: عبدالواحد بیت سیاح

دانشگاه آزاد اسلامی – فرش آرا مشهد

محمدعلی ترحمی – وحید سلیمانی – محمد داودپور – مصطفی زینی – ناظر: محمد فرجی

مقاومت البرز – یاسین پیشین قم

قاسمعلی شهسوار – سیدحسن موسوی – ولی صفارها – نیما روحانی – ناظر: سیدعباس بهروش

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.