کد خبر : 71931
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 - 22:05
-

بازگشت روزپیکر به نیمکت آذرخش/شهرداری با تغییر رنگ جان گرفت

بازگشت روزپیکر به نیمکت آذرخش/شهرداری با تغییر رنگ جان گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروزجمعه و از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از این مسابقات و در سالن فجر بندرعباس تیم آذرخش سرخون بندرعباس که تا یکی دوروز گذشته حضورش در این رقابت در اما واگر بود میزبان شهرداری ساوه بود. عباس روز پیکر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروزجمعه و از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از این مسابقات و در سالن فجر بندرعباس تیم آذرخش سرخون بندرعباس که تا یکی دوروز گذشته حضورش در این رقابت در اما واگر بود میزبان شهرداری ساوه بود.
عباس روز پیکر سر مربی نارنجی پوشان که با وساطت مسوولان یک باردیگر روی نیمکت این تیم نشست برای این بازی از وجود امیر احمد پور ، هادی نظری، محمد بنی اسدی، بهزاد میری زاده، عارف محمدی، سعید رضوانی، سینا احمدیان پور، امین نصراله زاده، میلاد چراغی ، احسان برتیا، حبیب محمد زاده و محمدرضا دهقانی بهره برد. محسن حسن زاده سرمربی شهرداری ساوه هم برای رویاروی با آذرخش محمد اسماعیل وطن خواه، علی مروتی، محسن شنوفی، مجتبی مریدی زاده، مهدی مصطفایی مقدم، علی رهنما، مسلم اولادقباد، مهدی حسن زاده، محمد وزیرزاده، سعید تقی زاده، اسحاق سودغالی و حمید رشیدی رابه بازی فرستاد. با شروع این آذرخش بود که تسلط خوبی بر بازی داشت و بهزاد میری زاده می توانست در دقیقه دو با شوتی که زد دروازه شهرداری را باز کند. شاگردان روزپیکر در دقیقه شش بازی یک بار دیگر موقعیت گلزنی را داشتند که این بار هم مقدم دروازه بان شهرداری ساوه شوت محمد بنی اسدی را با یک واکنش خوب دفع کرد.
دقیقه یازده بازی بود که مدافعان شهرداری ساوه بالاخره تسلیم شدند و محمد بنی اسدی روی پاس خوب بهزاد میری زاده آنها را باز کرد. آذرخش بعد از به ثمررساندن گل عقب کشیدندتا این قرمز پوشان ساوه باشند که نبض بازی به دست بگیرند ودر دقیقه ١٧ بازی هم فرصت گلزنی را داشتند اما به راحتی آن را از دست دادند. در دقیقه ١٨ بازی شهرداری ساوه توانست توسط محسن شنوفی به گل برسد وبازی را به تساوی بکشاند.
در دودقیقه باقی مانده نیمه نخست اتفاقی روی دروازه دوتیم رخ نداد تا بازی با نتیجه مساوی یک بریک به پایان برسد. بازی دوتیم در نیمه دوم با یک تغییرهمراه بود وآن هم این که تیم شهرداری ساوه با لباس های غیر از لباس های نیمه اول به میدان آمدند. شهرداری چی ها ساوه که انگار لباس های قرمزشان علت بد بازی کردنشان در نیمه نخست بودبا پوشیدن لباس های مشکی وطوسی در نیمه دوم جان تازه ای گرفتندو در کمتر از دودقیقه از شروع نیمه دوم به دوگل رسیدند. ابتدامسلم اولاد قباد وبعد هم سعید تقی زاده دو گل این تیم را زدند تا آذرخش حالا بازی برده را با باخت عوض کرده باشند.
نارنجی پوشان بندری که نمی خواستند در بازی اول خانگی خودشان شکست را در کارنامه به ثبت برسانند به دنبال جبران گل های خورده خودبودند ودروازه شهرداری را به توپ بستند اما هرچه می زدند به دربسته بود وموقعیت های خودشان را یکی پس از دیگری ازدست می دادند تا در پایان سه بریک بازنده این دیدار باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناصری شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۳۶

دمتون
گرم شهرداری ساوه……ای وووووووللللل

عاشق هرمزگان شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

آذرخش بازم بدرخش