کد خبر : 71932
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 - 21:59
دسته‌بندی نشده
-

تماشای رایگان برد پرگل گیتی پسند/کاظمی در حضور کشاورز کاپیتان شد/گیتی به جای شهروند پاورپلی کرد

تماشای رایگان برد پرگل گیتی پسند/کاظمی در حضور کشاورز کاپیتان شد/گیتی به جای شهروند پاورپلی کرد
در ايستگاه دوم ليگ برتر فوتسال كشور گيتي پسند اصفهان در ورزشگاه پيروزي به ميزباني شهروند ساري رفت كه قضاوت اين ديدار بر عهده عليرضا يگانه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ایستگاه دوم لیگ برتر فوتسال کشور گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه پیروزی به میزبانی شهروند ساری رفت که قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا یگانه بود.
*این بازی در ابتدا با حضور حدودا ١٠٠٠ تماشاگر دنبال شد که برخلاف انتظار قبلی هیچ گونه بلیط فروشی انجام نشد و مشاهده بازی برای علاقمندان رایگان بود.
*قبل از شروع بازی مجموعه ی گیتی پسند در اقدامی فرهنگی از یکی از فرزندان محترم شهدای مدافع حرم (شهید براتی)تجلیل و قدردانی نمود.
*ابتدای بازی و نیمه اول دوتیم بسیار هجومی عملکردند و هیجان بازی را به اوج رساندند اوج هیجان در دقیقه سوم بازی بود که مهدی جاوید یک موقعیت تک به تک با گلر ساری را کرنر کرد .
*در ادامه دو تیم باز به حملات خود ادامه دادند اما در این دقایق سهم گیتی بیشتر بود بازی به همان منوال پیش می رفت که با درخشش سپهر محمدی موقعیت بسیار حساس ساروی ها از دست رفت پس از ان گیتی پسند با یک صد حمله ی سریع توانست به دروازه شهروند نزدیک شود که در نهایت با شوت سنگین علی عابدین توپ پس از برخورد با سعید بلباسی وارد گل شهروند شد و اولین گل بازی به سود گیتی پسند به ثمر رسید.
*بلا فاصله بعد از شروع مجدد بازی توسط شهروند مهدی جاوید با یک توپ ربایی از وسط زمین توانست با یک شوت گل دوم گیتی پسند را به ثمر برساند.
*در ادامه بازی شهروند ساری حملات خود را بیشتر کرد که در یکی از این حملات گیتی پسند دست به ضد حمله زد اما در نهایت مهران عالیقدر موقعیت تک به تک را خراب کرد.
*در دقیقه ١۴ مورنو خرید خارجی جدید گیتی پسند برای اولین بار در فصل جدید وارد میدان شد این در حالیست که محمد کشاورز تمام بازی را به دلیل مصدومیت کوچکی که داشت از روی نیمکت نظاره گر بود.
*در ادامه بازی مجددا گیتی پسند برای سومین بار توسط علی عابدین سومین موقعیت تک به تک خود را خراب کرد اما بلافاصله عالیقدر گل سوم گیتی پسند را از پست محوطه جریمه به ثمر رساند.
*بازی از سوی هر دوتیم هجومی دنبال شد و در نهایت دقیقه ١٧ جدی ترین موقعیت شهروند ساری توسط طاها مرتضوی از دست رفت .
*در ابتدای نیمه دوم و در امتداد نوار از دست دادن موقعیت گیتی پسند مهدی جاوید مجدد یک موقعیت بسیار حساس دیگر را از دست داد .
در ادامه دو تیم به بازی هجومی تمرکز بیشتری کردن و توپ مدام بین دو نیمه رد و بدل میشد و تشویق هواداران بیشتر از قبل به گوش میرسید .
در دقیقه ٢٨ طاها مرتضوی در طی یک ضد حمله توپ را به تیرک دروازه سپهر محمدی کوبید تا افسوس نیمکت ساری بیشتر نمایان شود.
در دقیقه ٣١ بازی سعید افشار از اشتباه خط دفاعی شهروند نهایت استفاده را کرد و گل چهارم گیتی پسند را وارد دروازه جواد منتظر کرد.
*در یکی از صحنه های بازی داور کارت زرد را به اسماعیل پور به دلیل اعتراض به نظر داوری نشان داد.
*بعد از ان دوتیم به بازی هجومی خود روی اوردند و بازی مجدد هیجان زیادی گرفت تا این که در دقیقه ٣۵ مهران عالیقدر مجدد در یک ضد حمله گل پنجم گیتی پسند را به ثمر رساند .
*پس از زده شدن گل پنجم سید جواد منتظر دروازه را ترک و ادامه بازی را از روی نیمکت مشاهده کرد.
*در ادامه در چندین صحنه بازی رنگ خشونت گرفت اما پس از پاور پلی کردن گیتی پسند در دقیقه ٣٨ بازی ارام تر شد.این درشرایطی بود که انتظار می رفت شهروند دست به پاور پلی بزند.
*در انتها و اخرین صحنه ی حساس بازی شاگردان رعدی مجدد توپ را در دقیقه ٣٩ به سمت گل سپهر محمدی شوت کردن اما باز با درخشش سپهر محمدی توپ راهی کرنل شد.
*از نکات مهم بازی میتوان به این موارد اشاره کرد که لک از روی نیمکت تیم خود را اداره میکرد و بازوبند کاپیتان بروی دستان افشین کاظمی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید-شهروند جمعه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

به نظر من سرمربی خوبی داریم و نیاز به فرصت
اما فکر کنم زیاد رو بازیکنا فشار نیست خیلی راحت با این نتایج افتضاح کنار میان

نام ... شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۱۱

استاد
خیلی گزارش افتضاحی به لحاظ جمله بندی ارائه کردی
ضمنا خوب بود از چند خطای مسلمی که کاظمی انجام داد و باید اخطار میگرفت می نوشتی
راستی شما از چه زاویه ای گل اول را دیدید که پاس به عقب بازیکن ساری و رد شدن توپ از زیر پای جواد منتظر را شوت عابدین تصور کردی؟!