کد خبر : 71861
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 - 13:21
-

داوران فوتسال محروم نشده بودند!/ مراسم تقدیر و تشکر از عرض‌پیما به زودی برگزار می‌شود

داوران فوتسال محروم نشده بودند!/ مراسم تقدیر و تشکر از عرض‌پیما به زودی برگزار می‌شود

به گزراش پایگاه خبری فوتسال ایران،موضوع داوران فوتسال در هفته اول لیگ برتر باعث شد تا حواشی در این رشته بیش از پیش شود. موضوعی که داوران در هفته اول حاضر نشدند با اسپانسر انتخاب شده در زمین مسابقه حاضر شوند و در ۴ دیدار داوران تصمیم گرفتند که یا پیراهن خود را تغییر دهند

به گزراش پایگاه خبری فوتسال ایران،موضوع داوران فوتسال در هفته اول لیگ برتر باعث شد تا حواشی در این رشته بیش از پیش شود. موضوعی که داوران در هفته اول حاضر نشدند با اسپانسر انتخاب شده در زمین مسابقه حاضر شوند و در ۴ دیدار داوران تصمیم گرفتند که یا پیراهن خود را تغییر دهند یا مقابل نام این اسپانسر را بپوشانند.

همین اتفاق باعث شد تا این داوران در هفته دوم لیگ برتر از طرف کمیته داوران برای قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر انتخاب نشوند و به گونه‌ای محروم شدند. پس از این مسئله داوران عصر روز چهارشنبه بادبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار کردند تا مشکل این مسئله حل شود.

در این جلسه دبیرکل از محروم بودن داوران اظهار بی‌اطلاعی کرد و اعلام کرد که این مسئله در هفته‌های آینده برطرف خواهد شد.

بهمن غفاری عضو کمیته داوران که مسئول چیدمان و اعلام داوران نیز هست، یکی از افرادی بود که در این جلسه حضور داشت و در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل نظر کرد.

وی در خصوص علت محرومیت داوران یادآور شد: محرومیتی در کار نبوده است چرا که امکان دارد یک داور در هفته اول قضاوت کند اما پس از آن تا هفته سوم یا چهارم به او قضاوت نرسد. ما هر کاری انجام دادیم با هماهنگی مسئولان فدراسیون بوده و در جلسه‌ای که با دبیرکل فدراسیون برگزار کردیم داوران صحبت‌های خود را مطرح کردند و بدون هیچ مشکلی آنها درد و دل‌های خود را انجام دادند که اسدی آن مسائل را شنید.

وی در مورد اینکه آیا مشکل اسپانسر حل شده یا خیر، تاکید کرد: بحث خاصی نبوده. دبیرکل فدراسیون فوتبال مشکلات داوران را شنید و موارد حل شد. داورانی هم که در این هفته قضاوت نکردند در هفته‌های آینده قضاوت خواهند داشت.

غفاری در مورد برخورد نامناسب و عدم حمایت از وحید عرض‌پیما تنها نماینده ایران در جام جهانی، یادآور شد:عرض‌پیما هم یکی از همان داورانی بود که در هفته اول چنان تصمیمی را گرفتند. به هر حال بحث تجلیل و تقدیر از او به خاطر همین مسائل اسپانسری به تعویق افتاده اما در اولین فرصت ما مراسم تقدیر و تشکر را برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه عرض‌پیما به علت همرنگی با لباس تیم‌ها پیراهن خود را تغییر داده گفت: این ادعایی است که آقای عرض‌پیما کرده است. در هر صورت اگر فرض را بر این بگذاریم هم به نتیجه خاصی نمی‌رسیم چرا که دبیرکل فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت با داورانی که در هفته ابتدایی لیگ چه لباس خود را تغییر دادند چه نام اسپانسر را پوشاندند صحبتی کند.

عضو کمیته داوران در مورد اینکه آیا جریمه دیگری برای این داوران در نظر گرفته شده یا خیر گفت: نه بحث جریمه بو ده و نه محرومیت و تهدیدی. داوران خانواده ما هستند و به آنها افتخار می‌کنیم. هیچ مشکلی هم بین ما و آنها نیست.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.