کد خبر : 71866
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 - 13:29
-

نجفی: فردی را مدیر کردند که نه ترکی بلد است نه سابقه ورزشی دارد!/ چرا همه پول‌های مس در کرمان هزینه می‌شود؟!

نجفی: فردی را مدیر کردند که نه ترکی بلد است نه سابقه ورزشی دارد!/ چرا همه پول‌های مس در کرمان هزینه می‌شود؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی در خصوص برکناری‌اش از سمت مدیریت باشگاه مس سونگون خاطرنشان کرد: آقایان نه مراسم تودیع و معارفه‌ای برگزار کردند و نه چیزی به ما گفتند خود من هم نمی‌دانم تکلیفم چیست. هیات فوتبال و فدراسیون فوتبال می‌گویند مرا به عنوان مسئول قبول دارند اما در شرکت به گونه‌ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی در خصوص برکناری‌اش از سمت مدیریت باشگاه مس سونگون خاطرنشان کرد: آقایان نه مراسم تودیع و معارفه‌ای برگزار کردند و نه چیزی به ما گفتند خود من هم نمی‌دانم تکلیفم چیست. هیات فوتبال و فدراسیون فوتبال می‌گویند مرا به عنوان مسئول قبول دارند اما در شرکت به گونه‌ای دیگر رفتار می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه مس امسال خیلی مظلوم واقع شده است نه هزینه‌ای برای تیم می‌شود و نه امکاناتی در اختیار تیم قرار می گیرد نمی‌دانم این رفتارها برای چیست؟! این موارد آیا به جریانات سیاسی برمی‌گردد یا خیر. اما هر چیزی که هست مسئولان مس بیشتر تمرکز خود را روی کرمان گذاشته‌اند و حالا دلیل این مسئله را نمی‌دانند چرا باید یک استان دو تیم در لیگ دسته اول داشته باشد؟

مدیر سابق باشگاه مس سونگون خاطرنشان کرد: هم اکنون یک فرد را به مدیریت باشگاه منصوب کرد‌ند که اصلا بلد نیست ترکی صحبت کند او نه سابقه ورزشی دارد و نه با فوتسال و فوتبال آشناست. کارمند ساده شرکت مس بوده است. در ورزقان هواداران مس افراد مسن هستند که حالا انتظارات خود را با مسئولان باشگاه در میان می‌گذارند و آنها اصلا بلد نیستند فارسی صحبت کنند حالا متاسفانه مدیری که برای مس انتخاب شده زبان ترکی بلد نیست.

نجفی یادآور شد: چرا همه امکانات باید برای شهر کرمان هزینه شود؟! چون مقامات بالا کرمانی هستند باید پول‌ها هم در این استان هزینه شود؟! مسئولان هم اکنون صحبت از بازگرداندن تیم به شهرداری می‌کنند که با این کار می‌خواهند مردم زلزله دیده ورزقان را فریب بدهند. نهایت می‌خواهند با هزینه ۲۰۰-۳۰۰ میلیونی مراسم کوهنوردی و پیاده روی برگزار کنند و بگویند که در شهر شادی و نشاط است.

وی تاکید کرد: شاید مدیری که در سال اول تیم را به مقام سومی رسانده و در سال دوم هم با اختلاف اندکی نائب قهرمان شده ضعیف کار کرده است که او را تغییر می‌دهند. من سه ماه به خاطر بیماری کبدی‌ام در بیمارستان بستری بودم حداقل ادب حکم می‌کرد که اجازه بدهند از بیمارستان مرخص شوم. من کشته مرده مدیریت در باشگاه مس نبودم وقتی که به عنوان مدیر آمدم این تیم یک خرابه بود که آنرا سروشکل دادیم. هم اکنون هم اگر مرا بخواهند خودم نمی‌آیم. به نظرم به مردم ورزقان ظلم می‌شود و حق آنان چنین رفتارهایی نیست.

مدیر سابق مس در مورد اینکه افضل حق داشته به خاطر نبود امکانات اردو را ترک کند گفت‌: افضل پیازداغ این موضوع را زیاد کرد. اینکه او گفت کاور و توپ نداشتیم درست نبود البته خود من هزینه هایی برای تیم انجام دادم که هنوز هم بازگردانده نشده است.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

خیلی استدلال شما جالبه چون ترکی بلد نیست نباید مدیر باشه?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدا چی میگه این نجفی. تو که صدقه سر بابات مدیری؟؟؟؟؟؟؟؟ تو زندگیت یه بغل پا زدی به توپ؟؟؟؟؟؟؟

نام ... جمعه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

علی افضل ادم نمک نشناسی هست حالا دید نجفی دیگه سمتی نداره از کافی و شهبازی تشکر کرد در مصاحبه ای در سایت های فوتسالی
اقای افضل مگه به همشهریهای خود وفا نکرده به نجفی که هم وفا نکرد

بی نام جمعه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

با سلام خدمت دوستان گرامی. آقای محترم چرا الکی از نام ورزقان. زلزله واز این نوع کلمه ها استفاده میکنید تا ذهن مردم خراب شود مگه این تیم مال ورزقان نیست چرا مدیرش پسر شهردار تبریزه مگه خود شهرستان ورزقان و اهر یه مدیر نداره که شما را گذاشته اند یا خود تبریز قحطالرجال که شما را گذاشته اند ضمنا ۱۰ تا از اون پیرمردها اسم ببرکه فارسی بلد نیستند و ساکن ورزقان هستند فقط نمیدونم خودتو دوربرت آقایان شیخ‌الاسلام ( دفتردار پدرتان و استاد حیدر زاده ) بی خیال این تیم نمیشید این همه که بفکر مردم ورزقان هستید بخاطر همین مردم مصاحبه نکرده و حاشیه درست نکنید. ممنون

بی نام شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۳۴

دوست عزیز این تیم مال ورزقان نیست !
این تیم مال خانواده نجفی هستش ، بهتره اطلاعاتت رو کامل کنی ، این تیم فوتسال سالها مال اداره بازرگانی تبریز بوده و بنیانگذارش هم شخص آقای دکتر نجفی بوده ، بعد ها با اسم فولاد گستر بازی میکرد و در نهایت قبل از واگذاری مشروط به شرکت مس ، تحت نام شهرداری بود.
در ضمن خود حامد نجفی هم بازیکن این تیم بوده ، میتونید به قسمت آرشیو عکسهای همین سایت مراجعه کنید و عکسی که حامد نجفی ، دکتر نجفی و آقای شیخ الاسلام با حسین آقا شمس ( زمانیکه مربی بازرگانی بودن ) دارن رو ببینید.
بهتره قبل از نظر دادن های سفارشی ، اطلاعتتون رو تکمیل کنید.

بی نام شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۴۰

دوست عزیز مگه بازرگانی ملک و اداره شخصی آقای نجفیه مگه بیت المال نیست در ضمن این همان تیمیه که آقای سهرابی سهمیه لیگ یک از کمیته فوتسال گرفته بود که سال اول موفق نشد بالا بیاد ولی سال دوم به مربیگری آقای حسین قضایی به لیگ برتر صعود کرد که مربی تیم هم آقای تقی پور شدند که بعد از دو سال قبل بخاطر مدیر عامل شدن آقای نجفی در مس سونگون کادوی شهرداری تبریز به آقای نجفی بود در ضمن سهمیه گسترش فولاد که از بازرگانی تبریز گرفته بودند به هلال احمر تبریز واگذار بعد هلال احمر هم به پایاسازه آذربایجان واگذار کرد که الان دسته ۲ کشور حضور داره خواهشا اطلاعات تونو کامل کنید هر چند بیت المال از کی مال یه شخص شده خدا میدونه ممنون

بی نام شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

همه با مسی رونالدو هم عکس دارن با اون حساب بازیکن هستند دیگه . نه ؟ آقای حامد نجفی یه فیلمی از بازیهایی که به عنوان بازیکن داره بمدت یک دقیقه زیاد نه رو کنه جلوی کدوم تیم بازی کرده که هیچ کس تو تبریز ندیده تا حالا فقط بحث مدیر بودن نبودن یه همشهری نیست بحث عوام فریبی ! ما از خدامونه که همه مدیرها همه مربیها همه بازیکنا از آذربایجان باشن ولی وقتی آقایونی که دوربر آقای حامد نجفی تشریف دارن نذاشتن تیمی که آقای خوراکچی مربی گسترش بود به قهرمانی برسه و نام آذربایجان گفته بشه البته با تهدید بازیکنان بومی. الان وقتی این آقایون در کنار تیم دیده میشن آدم نمیتونه بی خیال بشه در ضمن بنده سفارشی نیستم اونی که نوشتم عین حقیقته فقط یادمون باشه یه روزی تمامی حقایق رو میشه ممنون