کد خبر : 72023
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 - 9:56
-

بنی اسدی:به دنبال مقامی بهتر از هفتمی فصل گذشته هستیم/ بسیاری از بازیکنان تیم آذرخش حقشان پوشیدن پیراهن تیم ملی است!

بنی اسدی:به دنبال مقامی بهتر از هفتمی فصل گذشته هستیم/ بسیاری از بازیکنان تیم آذرخش حقشان پوشیدن پیراهن تیم ملی است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: تمامی تلاش خود را می‌کنیم که مقامی بهتر از هفتمی فصل گذشته به دست بیاوریم. محمد بنی اسدی افزود: وضعیت تیم چندان مناسب نبود و برخی مشکلات مالی باعث شد تا اکثر تمرینات با ترکیب کامل نباشیم اما اکنون وقت همدلی و وفاق است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: تمامی تلاش خود را می‌کنیم که مقامی بهتر از هفتمی فصل گذشته به دست بیاوریم.

محمد بنی اسدی افزود: وضعیت تیم چندان مناسب نبود و برخی مشکلات مالی باعث شد تا اکثر تمرینات با ترکیب کامل نباشیم اما اکنون وقت همدلی و وفاق است.

وی بابیان اینکه با صحبت‌های مسئولین و بازگشت روزپیکر امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال کشور باشیم، تصریح کرد: تمامی تلاش خود را می‌کنیم که مقامی بهتر از هفتمی فصل گذشته به دست بیاوریم.

بنی اسدی در خصوص هدفش در فصل جاری، خاطرنشان کرد: امیدوارم در فصل جاری با عملکردم بتوانم اعتماد اعضای کادر فنی تیم ملی را کسب کنم زیرا نه بنده بلکه بسیاری از بازیکنان تیم آذرخش حقشان پوشیدن پیراهن مقدس کشورمان است.

وی در پایان گفت: موفقیت دور از دسترس نیست که با انگیزه و قدرتی که در بازیکنان آذرخش وجود دارد به طور حتم این موضوع دست یافتنی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق هرمزگان شنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

ماشاالله کاپیتان

چوکو شاه حسینی یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۶:۳۹

انشالا که تیم ملی ببینیمت کاپیتان با تعصب
به امید خدا….